|

ترکیب منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر؛ استقلال 2 پرسپولیس 2

با انجام هشت بازی هفته نوزدهم لیگ برتر به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

آلومینیوم 2-1 مس رفسنجان را شکست داد، نساجی و پیکان 1-1 کردند، استقلال 3-1 نفت مسجدسلیمان را شکست داد، سپاهان 1-0 مقابل فولاد به پیروزی رسید،‌ هوادار 1-0 در لحظات پایانی مقابل تراکتور شکست خورد، ذوب آهن و ملوان 1-1 کردند،‌ گل گهر مقابل مس کرمان متوقف شد و پرسپولیس 2-1 نفت آبادان را شکست داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حالا به معرفی برترین بازیکنان هفته نوزدهم می پردازیم:

سیستم: 2-4-4

  • دروازه بان: پیام نیازمند (سپاهان)
  • مدافعان: میلاد زکی پور (سپاهان) نیلسون جونیور (سپاهان)  احسان حسینی (آلومینیوم) شایان مصلح (گل گهر)
  • هافبک ها: گوستاوو واگنین (تراکتور) سینا اسدبیگی (پرسپولیس) آرش رضاوند (استقلال) مهدی قائدی (استقلال)
  • مهاجمان: هانسل زاپاتا (آلومینیوم) شیخ دیاباته (پرسپولیس)
  • سرمربی: مهدی رحمتی (آلومینیوم)
  • بازیکن هفته: مهدی قائدی (استقلال)

بررسی عملکرد بازیکنان هفته:

پیام نیازمند (GK)

نیازمند این روز ها روی اوج است و او در این هفته هم مثل هفته قبلی دروازه بان تیم منتخب است. نیازمند مقابل فولاد یک تنه از تک گل تیمش محافظت کرد و یکی از پایه گذاران پیروزی بزرگ شاگردان مورایس در اهواز بود تا سپاهان هم به روند پیروزی مقابل تیم های بزرگ ادامه دهد.

شایان مصلح (RB)

مصلح در این هفته تک گل گل گهر مقابل مس را زد و این گل در آستانه 3 امتیازی شدن بود که این اتفاق نیفتاد اما مجموعا این بازیکن هفته خوبی را پشت سر گذاشت.

نیلسون جونیور (CB)

نیلسون جونیور این هفته به خوبی خط دفاعی فولاد را مدیریتی کرد و دروازه سپاهان با این که بارها تهدید شد به لطف درخشش نیازمند و بازیکنان خط دفاع تا پایان بازی بسته نگه داشته شد.

احسان حسینی  (CB)

حسینی در مقابل مس نمایش خوبی را از خود برجای گذاشت و این بازیکن از این آزمون بزرگ که مهدی رحمتی در قلب خط دفاع به او محول کرده بود با عملکرد قابل قبولی بیرون آمد.

میلاد زکی پور (LB)

زکی پور پایه گذار تک گل طلایی سپاهان مقابل فولاد بود و ارسال این بازیکن باعث اشتباه نژاد مهدی و گل سپاهان شد.

مهدی قائدی (LW)

قائدی مثل هفته گذشته در ترکیب تیم منتخب حضور دارد او در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان یک تنه خط دفاع این تیم را روی صحنه های بسیاری به هم ریخت و توانست دو گل و یک کسب پنالتی را به نام خودش ثبت کند. گرچه این بازیکن یک پنالتی را از دست داد اما به عنوان برترین بازیکن هفته هم انتخاب می شود.

سینا اسدبیگی (CM)

اسدبیگی بار دیگر یک نمایش درخشان در ترکیب پرسپولیس داشت و به نوعی درصد بالایی از اعتبار گل اول هم به این بازیکن می رسد.

آرش رضاوند (CM)

استقلال برای سومین هفته پیاپی در خط میانی نماینده دارد و حالا آرش رضاوند نیز برای دومین هفته پیاپی در ترکیب منتخب حضور دارد. رضاوند در این هفته یک گل و یک پاس گل به نام خودش ثبت کرد و بدون شک تاثیرگذارترین مهره میانی این هفته از رقابت های لیگ بود.

گوستاوو واگنین (RW)

واگنین در این هفته نماینده خروجی موفقیت آمیز تراکتور مقابل هوادار در ترکیب تیم منتخب هفته است. واگنین در لحظات پایانی گل مهم پیروزی بخش تیمش را روی پاس آلوز به ثمر رساند.

شیخ دیاباته (ST) 

دیاباته مثل بازی با مس رفسنجان پرسپولیس را با سه امتیاز از زمین خارج کرد. دیاباته روز های زیادی را در وضعیت مصدومیت پشت سر می گذارد اما در تک بازی ها به خوبی به کمک پرسپولیس آمده است.

هانسل زاپاتا (ST)

زاپاتا در این هفته یک گل و یک پاس گل به نام خودش ثبت کرد و با این دو گل که حاصل تاثیرگذاری این بازیکن بود رحمتی توانست مچ ربیعی را بخواباند. لازم به ذکر است که گل دومی که زاپاتا به ثمر رساند یکی از فردی ترین گل های این فصل لیگ برتر بوده است .

مهدی رحمتی (COACH)

پس از متوقف کردن پرسپولیس مهدی رحمتی حالا مس رفسنجان را شکست داد تا تیمش چراغ خاموش به سمت بالای جدول حرکت کند و این سرمربی مستحق حضور در تیم منتخب هفته است.

  • تعداد گل های زده شده در ۸ بازی: 18 گل
  • تعداد مساوی: 3 مساوی
  • پر گل ترین بازی هفته: استقلال 3-1 نفت مسجدسلیمان
  • کم گل ترین بازی ها: تراکتور 1-0 هوادار / فولاد 0-1 سپاهان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی