|

مسی دیدار با بایرن مونیخ را از دست داد؟

بر اساس ادعای یک رسانه فرانسوی لیونل مسی در دیدار پی‌اس‌جی برابر مارسی با آسیب‌دیدگی عضلانی مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

نشریه اکیپ با انتشار خبری مدعی است در پاری‌سن‌ژرمن زنگ‌های خطر به صدا درآمده است. نگرانی بزرگ پاریسی‌ها این است که ستاره اصلی‌شان، لیونل مسی را برای دیدار مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان در اختیار نداشته باشند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در دیدار پی‌اس‌جی مقابل مارسی در جام حذفی فرانسه که با شکست پاریسی‌ها به پایان رسید، لیونل مسی بازی را در حالی به پایان رساند که از ناحیه پا احساس ناراحتی می‌کرد. نشریه اکیپ امشب اعلام کرد معاینات پزشکی پی‌اس‌جی نشان داده که مسی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است. او بازی روز شنبه مقابل موناکو را قطعا از دست داده، ولی نگرانی بزرگ پاری‌سن‌ژرمن این است که ابرستاره آرژانتینی به مسابقه روز سه‌شنبه مقابل بایرن مونیخ نرسد.

حالا که غیبت مسی در دیدار  مقابل موناکو در لیگ یک قطعی شده، پاری‌سن‌ژرمن همه امکانات باشگاه را بسیج کرده تا مسی را تا قبل از روز ۱۴ فوریه و دیدار بزرگ مقابل بایرن آماده کند.

علت نگرانی شدید در پاریس این است که تیم کریستوف گالتیه پیش از دیدار با بایرن شرایط بغرنجی دارد. پی‌اس‌جی فعلا می‌داند که کیلیان امباپه را در آن مسابقه در اختیار نخواهد داشت و غیبت مسی می‌تواند به معنای باخت قطعی باشد. این در حالی است که مالکان قطری پی‌اس‌جی اهمیت فوق‌العاده زیادی برای لیگ قهرمانان قائلند و حذف زودهنگام از این دوره برایشان غیرقابل‌تصور است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها