|

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با پیکان امروز یکشنبه 23 بهمن

استقلال یک‌شنبه در هفته بیستم لیگ برتر باید در استادیوم پاس به دیدر پیکان برود.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار رفت تیم‌های استقلال و پیکان در استادیوم آزادی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و دیدار برگشت دو تیم در شرایطی برگزار می‌شود که استقلال برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز این بازی نیازمند است و پیکان هم دوست دارد، برای پیشرفت در جدول رده بندی دست کم به یک امتیاز این بازی برسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ پیش بینی بر این است ریکاردو ساپینتو این بار استقلال را با یک تغییر مهم به میدان بفرستد. سیدحسین حسینی بعد از سه هفته غیبت به ترکیب تیم برمی‌گردد. علیرضا رضایی که در غیاب سیدحسین حسینی به ترکیب ثابت آبی راه پیدا کرده بود ،در بازی قبلی مصدوم شد و جای خود را به سینا سعیدی فر داد. گفته می‌شود علیرضا رضایی به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای غیاب خواهد بود  و در بازی با پیکان دروازه‌بان سوم استقلال به عنوان دروازه‌بان ذخیره روی نیمکت تیم می‌نشیند.

در بازی با پیکان احتمال تغییر در خط دفاعی بسیار کم است. همانند هفته گذشته کوین یامگا و جعفر سلمانی در کناره‌ها و سیلوا و عارف غلامی در قلب خط دفاعی به میدان خواهند آمد. تک هافبک دفاعی روزبه چشمی خواهد بود. زوج آرش رضاوند  و سعید مهری در میانه میدان تکرار می‌شود. در کناره‌های خط هافبک نیز محمد محبی و مهدی قایدی بازی می‌کنند و در نوک خط حمله هم ارسلان مطهری بازی می‌کند.

گفتنی است زبیر نیک نفس از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است و فردا این شانس را خواهد داشت به عنوان بازیکن تعویضی بار دیگر بازی در ترکیب استقلال را تجربه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها