|

مهدی قائدی و ماجرای یک طلسم عجیب در این فصل!

مهدی قائدی با از دست دادن 4 پنالتی با پیراهن استقلال یعنی 100در صد پنالتی‌های زده شده یک رکورد دوست‌نداشتنی را به نام خودش ثبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

15 هفته گل‌نزدن طلسمی است که مهدی قایدی چندان به آن عادت ندارد. باشوی آبی‌ها اما این فصل با بدشانسی دست به گریبان شد. خط‌خوردن از لیست تیم‌ملی و بعد از آن هم ضربه‌هایی که یکی پس از دیگری راه به هر جایی به غیر از دروازه پیدا می‌کردند. قایدی بالاخره توانست در بازی با مس کرمان این طلسم را شکسته و با یک گل نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. اتفاقی که در هفته بعد مقابل نفت مسجدسلیمان هم تکرار شد و این بار با زدن 2 گل مجددا او را به قامت یک ستاره برگرداند. با این حال در بازی با نفت مسجدسلیمان همچنان یک طلسم تلخ برای این بازیکن نشکسته باقی ماند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ قایدی که علاقه زیادی داشت این روزهای تلخ را با یک هت‌تریک به دست فراموشی بسپارد، در درگیری کوچکی که با بازیکنان استقلال داشت تصمیم گرفت خودش به جای سجاد شهباززاده پنالتی تیمش را بزند. او که پیش از این 3 بار با پیراهن استقلال پنالتی را هدر داده بود، به دنبال این بود تا در این بازی تمام طلسم‌ها تلخ را پایان بدهد. قایدی این‌بار اما برخلاف بقیه دقایق بازی موفق نبود و باز هم ضربه پنالتی‌اش سرنوشت مشابه پنالتی‌های قبلی پیدا کرد و حالا این بازیکن با از دست دادن 4 پنالتی با پیراهن استقلال یعنی 100در صد پنالتی‌های زده شده یک رکورد دوست‌نداشتنی را به نام خودش ثبت کرده است. 

پیش از این قایدی در جام‌حذفی 5 فصل گذشته مقابل سایپایِ علی دایی یک پنالتی از دست داد تا همراه با فرشید اسماعیلی و روح‌الله باقری حذف آبی‌ها را رقم بزنند. بعد از آن در دربی دومین پنالتی قایدی از دست رفت. پرسپولیس و استقلال در نیمه‌نهایی جام‌حذفی به مصاف هم رفتند که پنالتی قایدی را حامد لک مهار کرد و البته این‌بار استقلال توانست برنده بازی شود. هت‌تریک قایدی هم مقابل نساجی شکل گرفت.

2 فصل گذشته و در جریان بازی لیگ، استقلال بازی را یک بر صفر جلو بود و قایدی با یک چیپ در دقایق پایانی بازی، توپ را به جای تور به تیر زد. چهارمین پنالتی هم مقابل نفت مسجدسلیمان در این سیاهه ثبت شد تا حتی عطش هت‌تریک هم نتواند پنالتی‌زدن قایدی را بهتر کند. قایدی که یکی از وظایفش در استقلال گرفتن پنالتی به‌خاطر سرعت و جثه‌اش است و بارها از این طریق به کمک استقلال آمده، تا الان خودش نتوانسته از این پنالتی‌ها به گلی برسد و بعید به‌نظر می‌رسد که با این آمار به این زودی‌ها باز هم نوبت به او برسد تا پشت این ضربات سرنوشت‌ساز بایستد.

0003f459-ec97-46d0-b3a4-1fcf66690a8c

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی