|

چرا پرسپولیس از لوکادیا شکایت نمی کند؟

همه منتظر هستند تا رکن حقوقی باشگاه پرسپولیس از لوکادیا شکایت کند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است

لینک کوتاه کپی شد

همه منتظر هستند تا رکن حقوقی باشگاه پرسپولیس از لوکادیا شکایت کند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است و آنطور که از خبرها برمی آید، باشگاه پرسپولیس گفته در یک زمان مناسب! از مهاجم سابق و هلندی خود شکایت خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، با وجود اینکه حدود دو ماه و نیم از خروج یورگن لوکادیا از ایران می‌گذرد اما باشگاه پرسپولیس هنوز به صورت رسمی از این بازیکن شکایت نکرده و مدیران قرمزها می‌گویند تیم حقوقی باشگاه در وقت مناسب از این مهاجم هلندی به رکن قضایی فیفا شکایت خواهد کرد. 

مهاجم هلندی بعد از جدایی از این تیم با ارائه پرونده‌ای به فیفا قراردادش را هم فسخ کرد و این در حالی بود که در درخواست جدایی و فسخ خود به دلایل غیرفوتبالی اشاره کرده بود. باشگاه پرسپولیس مدعی است با توجه به مستندات و مدارکی که در اختیار دارد، امیدوار است تا در این پرونده رای را به سود خود تغییر دهد اما مشخص نیست چرا هنوز از لوکادیا شکایت نکرده است.

باشگاه پرسپولیس مدعی است مستندات لازم علیه یورگن لوکادیا را آماده کرده است اما اینکه چرا از لوکادیا شکایت نکرده هنوز برای افکار عمومی مبهم است. برخی عقیده دارند که باشگاه پرسپولیس، منتظر اقدام لوکادیاست و به محض اینکه او با تیم جدید خود قرارداد امضا کند، پرسپولیس از لوکادیا شکایت کند.

طی ماه‌های گذشته، اخبار ضد و نقیضی از لوکادیا منتشر و اعلام شده بود که این مهاجم هلندی با تیم‌هایی از کشورهای هلند، عربستان، بلژیک، یونان و ترکیه مذاکره کرده است. با این حال نکته عجیب این است که لوکادیا هنوز با باشگاهی قرارداد نبسته و ترجیح داده بدون تیم بماند و تنها در اینستاگرامش به تبلیغ برندهای طرف قراردادش ادامه دهد.

داستان هم البته در این موارد، تکراری است. او اگر با تیم جدیدی قرارداد ببندد، نمی‌تواند همه پولش را از باشگاه پرسپولیس بگیرد. کاری که البته استراماچونی با استقلال انجام داد و تا تکلیف شکایتش مشخص نشد، با تیم جدیدی قرارداد امضا نکرد.

در هر حال باید منتظر ماند و دید در این باره چه اتفاق هایی خواهد افتاد و پرسپولیس و لوکادیا برای تقابل حقوقی، از چه ترفندی استفاده می‌کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی