|

بدشانسی های عجیب مجیدی در امارات؛ تفرهاد و لحظه‌های نفرین‌ شده!

شاگردان «فرهاد مجیدی» در تیم الاتحاد کلبا فصل عجیبی را در لیگ امارات می‌گذرانند.

لینک کوتاه کپی شد

الاتحاد کلبا بدون‌شک لایق عنوان بدشانس‌ترین تیم لیگ امارات در فصل 23-2022 است؛ تیمی که هدایت آن برعهده فرهاد مجیدی است و سرمربی سابق استقلال به‌دنبال آن است تا بعد از قهرمان کردن آبی‌ها، چالش جدیدش را در عرصه مربیگری با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، کلبایی‌ها از مجیدی انتظار قهرمانی ندارند و به دنبال تثبیت جایگاه تیم‌شان در میانه‌های جدول هستند اما اگر اتفاقات عجیب‌وغریب در وقت‌های اضافی علیه الاتحاد کلبا رخ نمی‌داد، بدون‌شک این تیم می‌توانست در قامت یک مدعی کارش را در فوتبال امارات دنبال کند.

6 امتیاز سوخته در وقت‌های اضافی!

شاگردان فرهاد مجیدی بعد از آنکه زمان مسابقه از دقیقه 90 می‌گذرد و داور وقت‌های اضافی را اعلام می‌کند، امتیازات ارزشمندی را از دست داده‌اند که شاید بی‌ارتباط با عنوان جوان‌ترین تیم فصل نباشد! الاتحاد کلبا شب گذشته تا یک‌قدمی خلق شگفتی بزرگ مقابل العین امارات رفت اما زردپوشان در واپسین لحظات، امتیاز ارزشمند به‌دست آمده را از دست دادند تا نتوانند مقابل قهرمان سابق فوتبال آسیا امتیازی را کسب کنند. کلبایی‌ها تا دقیقه 90، با نتیجه 2 بر یک از حریف خود عقب بودند که در دقیقه (2+90) گل تساوی وارد دروازه العین شد اما به شکلی باورنکردنی و به کمک تکنولوژی کمک داور ویدئویی، در دقیقه (8+90) گل العینی‌ها پذیرفته شد تا شاگردان مجیدی ناکام در کسب تساوی باشند.

الاتحاد کلبا پیش از شکست در مسابقه شب گذشته، در 4 مسابقه حساس دیگر در فصل جاری در وقت‌های اضافی اتفاقات عجیبی را گذرانده‌اند. آن‌ها در همان هفته نخست در مقابل البطائح، باختی یک‌گله را متحمل شده بودند که در دقیقه (9+90) شکست سنگین‌تر شد و شاگردان مجیدی با قبول باختی 2 گله از میدان مسابقه بیرون آمدند. در هفته دهم، کلبایی‌ها تا یک‌قدمی کسب تساوی بدون گل مقابل عجمان پیش رفتند اما در دقیقه (4+90) دروازه الاتحاد باز شد تا آن‌ها یک امتیاز مهم را از دست بدهند.

شاگردان مجیدی در هفته دوازدهم، تلخ‌ترین اتفاق ممکن را تجربه کردند؛ آن‌ها تا دقیقه 90 از حریف خود پیش بودند که خورفکانی‌ها توانستند در دقیقه 90 گل تساوی را به‌ثمر برسانند و در یک بازی جنجالی و پراتفاق، خورفکان در دقیقه (12+90) به گل برتری هم دست پیدا کرد تا 3 امتیاز مهم برای الاتحاد کلبا به صفر امتیاز تبدیل شود! در هفته چهاردهم هم زردپوشان تا یک‌قدمی کسب پیروزی برابر البطائح پیش رفتند و در آستانه انتقام‌گیری از حریف خود بودند که در دقیقه (2+90) دروازه شاگردان مجیدی باز شد تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

کلبایی‌ها در صورت حفظ نتایج خود تا پیش از دقیقه 90، می‌توانستند 6 امتیاز بیشتر نسبت به شرایط کنونی به‌دست آورند و با 30 امتیاز در جایگاه ششم جدول و در فاصله 6 امتیای با تیم صدرنشین کار خود را دنبال کنند اما حالا اتفاق جنجالی رخ داده در وقت‌های اضافی باعث شده تا شاگردان مجیدی با 24 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار داشته باشند.

ee18ce8f-b38a-4e57-987a-536b034703ea

9 هفته سرنوشت‌ساز؛ تاریخ‌سازی «مجیدی» تکمیل می‌شود؟

الاتحاد کلبا فصل گذشته لیگ را با 28 امتیاز به پایان رسانده بود و اگر امتیازات شاگردان مجیدی در وقت‌های اضافی سوخت نمی‌شد، آن‌ها می‌توانستند رکورد فصل گذشته را خیلی زود بشکنند اما حالا در فاصله 4 امتیازی با این رکورد قرار دارند. هر چند که هدف‌گذاری زردپوشان کلبایی، شکستن رکورد کسب بیشترین امتیاز در یک فصل لیگ امارات است که در فصل 21-2020 به‌دست آمده و شاگردان مجیدی در سودای تاریخ‌سازی هستند.

شاگردان مجیدی هنوز 9 هفته دیگر را پیش‌روی خود می‌بینند؛ آن‌هم در شرایطی که الاتحاد کلبا 24 امتیاز در فصل جاری دارد و بهترین رکورد امتیازگیری آن‌ها در یک فصل، 39 امتیاز است؛ در واقع زردپوشان از 27 امتیاز ممکن باید بتوانند تا پایان فصل حداقل 16 امتیاز کسب کنند تا موفق به تاریخ‌سازی شوند و همگان چشم‌انتظار عملکرد فرهاد مجیدی هستند که آیا او می‌تواند بعد از ثبت رکوردهای ویژه در لیگ ایران همراه با استقلال، در لیگ امارات هم تاریخ‌سازی کند یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها