|

انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از مقایسه پریرا و لوکادیا

پایان رافت می گوید بازی پرسپولیس و سپاهان یک فینال واقعی است.

لینک کوتاه کپی شد

پایان رافت با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران و پیشکسوتان باشگاه عادت دارند همیشه این تیم را در اوج ببینند. این تیم همواره مدعی قهرمانی بوده اما عدم نتیجه گیری در یکی دو بازی اخیر  باعث ایجاد نگرانی هایی شده اما به نظرم اصلا جای نگرانی نیست و پرسپولیس می تواند بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ وی افزود: جذابیت فوتبال به نتایج غیرقابل پیش بینی است که در طول فصل رخ می دهد؛ یک مساوی یا یک باخت هرگز نمی تواند باعث ناامیدی از موفقیت پرسپولیس در این فصل شود. این مسئله برای تمام تیم‌های بزرگ دنیا رخ می دهد و من مطمئن هستم پرسپولیس می تواند بار دیگر پرسپولیس همیشگی شود.

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد وضعیت سرخ پوشان در خط حمله خاطرنشان کرد:

  خط حمله پرسپولیس با اتفاقات زیادی روبرو شد. حضور لوکادیا و جدایی از تیم از یک‌سو و مصدومیت شیخ دیاباته و نا آمادگی مهدی عبدی باعث شد خط حمله با چالش ویژه ای روبرو شود ولی اطمینان دارم این معضل به زودی برطرف می شود و پرسپولیس می تواند شرایط خوبی را در ادامه فصل در خط حمله اش ایجاد کند. 

پایان رافت در خصوص شرایط پرسپولیس در ادامه فصل گفت: 

۱۰ بازی باقی مانده و ۳۰ امتیاز که می تواند شرایط جدول را بسیار تغییر دهد. مهمترین مسئله این است که تیم پرسپولیس کادر فنی و مدیریت خوب و بازیکنان با کیفیتی را در اختیار دارد که می توانند در ادامه مسیر قهرمانی شرایط خوبی را رقم زده و با تمرکز بالا بهترین نتایج را کسب کنند. در این راه برای پرسپولیس حفظ آرامش و همدلی از اهمیت بسیاری برخوردار است و این موضوع می تواند موفقیت تیم را تضمین کند.

وی ادامه داد: 

هواداران از این تیم انتظار دارند و انتظارشان نیز کاملاً به حق است اما از طرفداران می‌خواهم که صبورتر باشند و دست از حمایت برندارند. هواداران باید بدانند تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی به عشق هواداران و خوشحال کردن آنها تمام تلاش خود را به کار می گیرند و در این راه به انرژی مثبت آنها احتیاج دارند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص وضعیت پریرا در جمع سرخ‌پوشان و مقایسه او با لوکادیا تاکید کرد:

به اعتقاد من مقایسه لوکادیا با پریرا اصلا درست نیست. هر بازیکنی شرایط خاص خود را دارد و باید به این بازیکن نیز زمان داد تا بتواند توانایی های خود را به نمایش بگذارد. او بازیکن بدی به نظر نمی رسد اما به زمان نیاز دارد تا با پرسپولیس و برنامه هایش هماهنگ شود.

رافت با اشاره به دیدار سرخ‌پوشان برابر تیم سپاهان در جام حذفی گفت: 

این دیدار یک فینال زودرس است. همه ما دوست داشتیم که این بازی واقعاً در فینال برگزار می‌شد اما به حکم قرعه دو تیم در این مرحله به هم برخورد کرده اند. بازی در اصفهان برای تیم پرسپولیس سخت است و در آن سوی میدان نیز سپاهان کار ساده‌ای مقابل پرسپولیس ندارد. این تیم در حال حاضر یکی از آماده ترین تیم های این فصل است که نقطه قوت آن انتقال خوب توپ است؛ این در حالی است که تیم پرسپولیس نیز بازیکنان آماده ای دارد که می‌توانند با بهره‌گیری از این مسئله دست پر این بازی مهم را به پایان برسانند.

پیشکسوت پرسپولیس که اخیراً همراه حمید استیلی و علیرضا اکبرپور سفری به مناطق زلزله زده خوی داشت در این باره گفت: 

با هماهنگی استیلی و تعدادی از پیشکسوتان هدایای ناقابلی را برای هموطنان تهیه کردیم، این هدایا واقعا ناقابل بود ولی ما بیشتر می خواستیم با حضور در کنار مردم و هموطنان نشان دهیم که در سختی ها کنار  آنها هستیم و تلاش می‌کنیم که در این اتفاق تلخ بار کوچکی را از روی دوش آنها برداشته و ابراز همدردی داشته باشیم. امیدوارم به زودی مشکل عزیزان حل شود. از دولتمردان و مسئولان می‌خواهم هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات این عزیزان اقدام کنند  تا آنها به روال عادی زندگی بازگردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی