|

یحیی جانشین سعید صادقی را انتخاب کرد؟!

عید صادقی به علت مصدومیت بازی با سپاهان را از دست خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

سعید صادقی بعد از هفته‌ها مصدومیت دقایقی مقابل صنعت نفت به میدان رفت و در دیدار مقابل هوادار هم در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت. با این حال صادقی دوباره دچار مصدومیت شد و نتوانست به کارش ادامه دهد.آنطور که اعلام شد، مصدومیت صادقی جدی است و این بازیکن نمی‌تواند تا چند هفته تیمش را همراهی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ صادقی که امروز هم در تمرین گروهی پرسپولیس حضور نداشت، بازی بزرگ جام حذفی را از دست خواهد داد و نمی‌تواند مقابل سپاهان به میدان برود.

با توجه به غیبت صادقی، گل محمدی مشخص نیست از کدام بازیکن در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد. با این حال سرمربی قرمزهای پایتخت ۳ گزینه برای جانشینی صادقی دارد. گزینه اول حضور پریرا در خط حمله خواهد بود و در این صورت عمری یک خط عقب خواهد آمد و در سمت راست خط میانی بازی خواهد کرد. گزینه دوم یحیی فیکس بازی دادن به امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس خواهد بود.

عالیشاه در دو بازی اخیر تیمش نیمکت نشین بوده و فرصتی برای بازی پیدا نکرده است. همچنین گزینه سوم گل محمدی استفاده از وحید امیری در خط میانی یا حمله است. در این صورت علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی به بازی گرفته خواهد شد و امیری که نشان داده در سمت چپ خط دفاعی کارایی زیادی ندارد، به عنوان هافبک چپ یا راست و یا یکی از دو مهاجم پرسپولیس ایفای نقش خواهد کرد.

گفتنی است گل محمدی گزینه‌هایی مثل استفاده از سروش رفیعی و سیامک نعمتی را هم روی میز دارد ولی بعید است این اتفاق بیفتد و فرصت بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس به این دو بازیکن مطرح برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی