|

ژاوی ترکیب بارسلونا را کاملا تغییر می دهد!

بارسلونا امشب در یک بازی نسبتا راحت به مصاف کادیز می رود.

لینک کوتاه کپی شد

رئال دیشب در زمین اوساسونا پیروز شد تا بارسا امشب برای کسب سه امتیاز برابر کادیز تحت فشار قرار بگیرد اما ژاوی از ترکیب همیشگی در این بازی استفاده نخواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سرمربی کاتالان دیروز در نشست خبری خود گفت که به دلیل مصدومیت و محرومیت چند بازیکن، تغییراتی در ترکیب ثابت خواهد داد و در همین رابطه موندودپورتیوو از ورود آنسو فاتی، فران تورس و اریک گارسیا به ترکیب اصلی خبر داد. 

1803296

در پیش بودن بازی برگشت برابر یونایتد در پلی آف لیگ اروپا نیز مزید بر علت شده تا ژاوی قطعا از سیستم چرخشی استفاده کند. حریف کادیز است و در رده شانزدهم قرار دارد. این تیم تاکنون 33 گل دریافت کرده و انتظار می رود بارسلونا کار چندان دشواری نداشته باشد ولی در فوتبال چیزی غیرممکن نیست.

1803297

ژاوی امشب با محرومیت آرائوخو قرار است به اریک گارسیا میدان بدهد. در خط میانی دی‌یونگ استراحت می کند و سرخیو بوسکتس و فرانک کسیه بازی خواهند کرد. بوسکتس پس از دو هفته مصدومیت به ترکیب باز می گردد. پدری به دلیل مصدومیت غایب است و گاوی که پنجشنبه برابر یونایتد محروم است، در ترکیب ثابت خواهد بود. حتی احتمال اینکه ژاوی به پابلو توره میدان بدهد نیز وجود دارد. تغییرات اصلی در خط حمله است. 

1803298

روبرت لواندوفسکی قطعا در نوک حمله بازی می کند ولی بال های چپ و راست بارسا، آنسو فاتی و فران تورس خواهند بود. این بهترین فرصت برای فاتی و تورس است که مدت هاست از ایده های تاکتیکی ژاوی خارج شده اند. باید دید این دو مهاجم جوان، فرصتی دیگر را از دست خواهند داد یا این بار شرایط متفاوت است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها