|

(عکس) حمایت همه جانبه ستاره ها از فولاد و جواد نکونام

هتل محل اقامت فولاد خوزستان در دوحه محل حضور بازیکنان پیشین و کنونی تیم ملی ایران بود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فولاد در حالی اردوی خود در پایتخت قطر را برپا کرده که بازیکنان ایرانی شاغل در کشور قطر نیز خود را به اردوی فولاد رسانده‌اند تا دیداری با نکونام و شاگردانش داشته باشند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مهرداد محمدی، احمد نوراللهی، پژمان منتظری، شجاع خلیل‌زاده و امید ابراهیمی 5 بازیکنی هستند که امروز در هتل روتانا سیتی‌سنتر حضور یافتند و با اعضای تیم فولاد دیداری صمیمانه داشتند. این پنج نفر بازیکنانی هستند که سابقه طولانی حضور در تیم ملی دارند و روی هم 162 بار پیراهن تیم ملی را بر تن کردند.

در این بین، چهار نفر سابقه حضور در تیم ملی را هم دارند و مهرداد محمدی تنها بازیکنی است که در رویدادهای ملی به میدان نرفته است. او تنها دو بار در بازی‌های ایران بازی کرده و حالا تلاش می‌کند دوباره به تیم ملی دعوت شود.

حسین کعبی و جواد نکونام، دو مربی تیم فولاد، 236 بار در تیم ملی بازی کرده‌اند. نکونام رکورددار بیشترین تعداد بازی ملی برای ایران است و رکورد خوبی را از خود به جای گذاشته است.

اشکان دژاگه، ستاره تیم فولاد هم که در دو جام جهانی پیراهن ایران را بر تن کرد، 59 بار در تیم ملی به میدان رفته تا به این ترتیب این قاب روی هم 457 بازی ملی ثبت کرده باشند.

1803318

باتوجه به اینکه نفراتی چون مهرداد محمدی، ساسان انصاری، شجاع خلیل‌زاده، امید ابراهیمی و احمد نوراللهی همچنان شانس بازی ملی دارند، این قاب شاید به زودی رکورد پانصد بازی ملی را هم ثبت کند.

مهرداد محمدی: 2

اشکان دژاگه: 59

احمد نوراللهی: 29

حسین کعبی: 85

پژمان منتظری: 51

جواد نکونام: 151

شجاع خلیل‌زاده: 25

امید ابراهیمی: 55

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی