|

(عکس) آمار فاجعه پرسپولیس در نیم فصل دوم!

پرسپولیس نتوانسته در نیم فصل دوم عملکرد خوبی از خودش نشان دهد.

لینک کوتاه کپی شد

لیگ برتر ایران در حالی به هفته بیستم رسیده که در نیم فصل دوم، تیم سپاهان بهترین عملکرد را داشته و توانسته به صدر جدول رده‌بندی برسد. این تیم در پنج هفته ابتدایی، نتیجه‌ای جز پیروزی نداشته و با 15 امتیاز یکه‌تاز لیگ برتر ایران بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بعد از سپاهان، این تیم استقلال بوده که به جز شکست برابر تراکتور، چهار برد کسب کرده تا 12 امتیاز داشته باشد. استقلال همچنین بهترین خط حمله لیگ برتر ایران را در اختیار دارد و 13 گل به ثمر رسانده است.

1803339

نکته جالب اینکه تراکتور بالاتر 11 امتیاز به دست آورده تا متوسط بالاتر از دو امتیاز به ازای هر بازی داشته باشد. این تیم بدون شکست بوده و تنها در دو بازی به تساوی رسیده تا با هدایت خمس، سومین تیم برتر نیم فصل دوم لقب بگیرد.

در نیم فصل دوم چهار تیم آلومینیوم، هوادار، مس کرمان و ملوان عملکرد درخشانی داشته‌اند و توانستند در نیمه بالای جدول قرار بگیرند که شاید عملکرد آلومینیوم از دیگران هم بهتر بوده و تیم مهدی رحمتی بدون باخت به هفته ششم دور برگشت رسیده است.

نکته جالب اینکه ملوان در دور رفت جزو تیمهای سقوط کننده قرار داشت اما حالا با 7 امتیاز جایگاه خود را سروسامان داده است.

پرسپولیس که در جایگاه دوم جدول کلی قرار دارد، نیم فصل دوم تنها 7 امتیاز از پنج بازی کسب کرده و با دو باخت، عملکرد ضعیفی داشته است. نکته جالب اینکه پرسپولیس در دور برگشت تنها سه گل به ثمر رسانده تا در افتی عجیب قرار بگیرد.

به عبارتی پرسپولیس برای اینکه دوباره به استاندارد قهرمانی بازگردد، باید سه بازی متوالی مقابل نفت مسجدسلیمان، تراکتور و سپاهان را شکست دهد تا با 16 امتیاز از 8 بازی، متوسط دو امتیاز داشته باشد.

با این حال همچنان نکته جالب صدرنشینی سه سرمربی خارجی، مورایس، ساپینتو و خمس است که خود را در قامت موفقترین مربیان دور برگشت قرار داده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها