|

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس فعلا خنثی شده!

کم شدن تعداد پاس گل هافبک‌های مطرح پرسپولیس بحرانی جدید برای این شده است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای بازی با سپاهان اصفهان در یک هشتم نهایی جام حذفی پشت سر می‌گذارد که عملکرد چند هفته گذشته سرخپوشان در لیگ برتر نگرانی‌هایی را به همراه داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ سرخپوشان پایتخت در حالی جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر را تا پایان هفته بیستم با ۳۹ امتیاز در اختیار دارند که ۲۳ گل زده و ۹ گل خورده داشته‌اند. یورگن لوکادیا با وجود گذشت دو ماه از جدایی‌اش از جمع بازیکنان پرسپولیس همچنان با ۶ گل زده بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود و نفراتی همچون شیخ دیاباته، محمد عمری و گئورگی گولسیانی با سه گل اختلاف در رتبه‌های بعدی هستند.

جذب لئاندرو پریرا، بازگشت عیسی آل کثیر و حضور دوباره شیخ دیاباته مشکل گلزنی پرسپولیس را در چند هفته گذشته نسبتا حل کرده است اما هنوز این تیم با روند نزولی گل سازی های خود روبرو است.

هافبک‌های خلاق پرسپولیس که معمولا در چند فصل گذشته با پیراهن هر تیمی که بوده‌اند آمار قابل قبولی در دادن پاس گل داشته‌اند این بار نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی تاکنون تنها هشت پاس گل برای مهاجمان این تیم داده اند که آمار بسیار ضعیفی برای بازیکنانی است که هر کدام در فصل گذشته حداقل ۱۱ بار چنین آماری را خلق کرده بودند.

صادقی با کسب عنوان آقای پاس گلی در گل گهر سیرجان با قراردادی نجومی به پرسپولیس آمد اما در این تیم هرگز نتوانست این کار را تکرار کند. او تاکنون بیشتر فصل را هم به دلیل مصدومیت از دست داده است تا اینگونه امیدهای گل محمدی را کمرنگ‌تر از همیشه کند.

ترابی نیز با حاشیه‌های عجیبی که در فصل جاری داشته است همچنان روند سراشیبی را طی می‌کند تا تأثیرگذاری اش در بردهای پرسپولیس به حداقل برسد. سروش رفیعی نیز به خاطر ترافیک بالای هافبک‌ها کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرده است تا امثال محمد عمری تبدیل به بازیکنی شوند که می‌توانند برای پرسپولیس خلق موقعیت گل کنند.

گل محمدی فکرش را هم نمی‌کرد با چنین بازیکنانی شانس گلزنی تیمش کمتر از سایر مدعیان قهرمانی شوداما حالا مجبور به ایجاد تغییر در شیوه بازی آنهاست تا شاید بتواند با برتری مقابل سپاهان در جام حذفی به شرایط ایده آل بازگردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها