|

افول عجیب ستاره پرسپولیس!

وینگر پرسپولیس مثل فصل قبل نتوانسته در هفته‌های اخیر فرشته نجات باشد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس روزهای خوبی را در نیم‌فصل دوم نمی‌گذراند و از دست دادن صدر جدول، عقب افتادن از سپاهان در کورس قهرمانی و هم‌امتیاز شدن با حریف سنتی در جدول رده‌بندی باعث شده تا انتقادات علیه شاگردان یحیی گل‌محمدی به اوج خود برسد و هواداران سرخ‌پوش هفته گذشته در ورزشگاه آزادی شعارهای تندی را علیه بازیکنان تیم خود سر دادند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از 9صبح؛ نگاهی به عملکرد ستاره‌های فصل گذشته پرسپولیس نشان می‌دهد که برخی انتقادهای انجام شده چندان بی‌راه هم نیست و شاید بارزترین نمونه، مهدی ترابی باشد که کاملاً نسبت به فصل گذشته رویه‌ای متفاوت را در پیش گرفته است.

کارت قرمزی که موتور «ترابی» را خاموش کرد

مهدی ترابی فصل گذشته با 3 گل و 10 پاس گل در لیگ برتر، از ارکان تاثیرگذار ترکیب پرسپولیس بود و همین عملکرد درخشان او بود که باعث شد تا هواداران سرخ‌پوش خواهان تمدید قرارداد ترابی شوند و با وجود طرح برخی پیشنهادات سرانجام ستاره شماره 9 پرسپولیس تصمیم گرفت تا در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی بماند. با وجود درخشش در فصل گذشته، اما ترابی در لیگ بیست‌ودوم نتوانسته شمایلی از ستاره لیگ بیست‌ویکم هم باشد و روزهای خوبی را در پرسپولیس نمی‌گذراند.

وینگر باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت که زیر تیغ انتقادات هم قرار دارد، تا پایان هفته بیستم تنها 5 گل برای تیمش ساخته و از نظر گل‌سازی موثرین بازیکن پرسپولیس به‌شمار می‌رود اما ناکامی در گلزنی باعث شده تا انتقادات علیه او به اوج خود برسد. ترابی که در دیدار رفت با آلومینیوم اراک گل پیروزی‌بخش تیمش را ساخت، در دربی سازنده هر 2 گل پرسپولیس بود و در 2 هفته متوالی مقابل گل‌گهر و نساجی توانست در قامت گل‌ساز بدرخشد اما بعد از حواشی پرماجرای دیدار پرسپولیس - نساجی او دیگر نتوانسته در نقش گل‌ساز بدرخشد.

ترابی که در مصاف با نساجی و در جریان برتری 5 گله سرخ‌پوشان پایتخت در هفته پایانی نیم‌فصل نخست، در قامت سازنده گل پنجم پرسپولیس درخشید، دقایقی بعد از این درخشش از میدان مسابقه اخراج شد و در نیم‌فصل دوم با وجود بازگشت به ترکیب سرخ‌ها، مهدی ترابی دیگر نتوانسته در قامت گل‌ساز بدرخشد و به کمک تیمش بیاید تا یک طلسم عجیب علیه او شکل گیرد.

چشم‌انتظاری 401 روزه برای گلزنی در لیگ برتر

ستاره شماره 9 پرسپولیس بیشتر از آنکه دلش برای ساختن گل تنگ شده باشد، دلتنگ گلزنی است و راه دروازه رقبا را گم کرده است. مهدی ترابی فصل گذشته 3 گل حساس برای سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان، ذوب‌آهن اصفهان و فجرسپاسی شیراز به‌ثمر رساند اما از آخرین گل او در لیگ برتر، بیش از یک‌سال می‌گذرد و در شرایطی که از پایان نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم، ترابی در گل‌سازی ناکام بوده، در امر گلزنی آماری به مراتب ضعیف‌تر دارد!

مهدی ترابی آخرین‌بار در هفته پانزدهم فصل گذشته توانست گل پیروزی‌بخش سرخ‌پوشان پایتخت را وارد دروازه فجرسپاسی کند و بعد از آن دیگر نتوانست در لیگ برتر در قامت گلزن بدرخشد تا بیش از 400 روز از آخرین گل ترابی در لباس پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر گذشته باشد. البته که در فصل جاری، ترابی در دیدار با تراکتور تبریز یک فرصت خوب گلزنی داشت اما ضربه پنالتی به‌دست آمده را نتوانست به گل تبدیل کند تا ناکامی او در گلزنی به قیمت ثبت اولین باخت پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم باشد و با وجود گذشت بیش از یک‌سال، همچنان ترابی چشم‌انتظار برای رسیدن به گل است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها