|

فرق ساپینتو با یحیی گل محمدی چیست؟!

کمیته انضباطی ساپینتو را به علت بکار بردن واژه حیوان در کنفرانس خبری بعد از دیدار با پیکان 4 جلسه محروم و 10 درصد مبلغ قرارداد جریمه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رای صادره از سوی کمیته انضباطی پیرامون سرمربی تیم استقلال با اعتراض باشگاه استقلال مواجه شد چرا که باشگاه استقلال بر این عقیده است رسیدگی به تخلفات سرمربی در کنفرانس خبری بر عهده کمیته اخلاق است نه کمیته انضباطی. دقیقا به همین دلیل یحیی گل محمدی به دلیل مصاحبه ای که در پایان دیدار با آلومینیوم اراک داشت به کمیته اخلاق احضار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ مصاف دو تیم پرسپولیس – آلومینیوم اراک با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و سرمربی تیم پرسپولیس به شدت به آفساید و صحنه ای که منجر به اخراج علیرضا بیرانوند شد، معترض بود، در حالی که آفساید و اخراج علیرضا بیرانوند درست بود اما داور می‌توانست برخورد با مهدی ترابی را پنالتی اعلام کند.

نکته جالب اینکه یحیی گل محمدی در روز بازی با سپاهان به کمیته اخلاق احضار شده است و گویی کمیته اخلاق نمی‌دانسته تیم پرسپولیس چه روزی بازی دارد.

برخورد دو گانه فدراسیون فوتبال نیز در نوع خود جالب است و همین رفتار نشان می‌دهد به تخلف ریکاردو ساپینتو هم کمیته اخلاق باید رسیدگی می‌کرد نه کمیته انضباطی. حالا باید منتظر ماند و دید که کمیته استیناف در برابر اعتراض باشگاه استقلال در مورد رای صادره از سوی کمیته انضباطی چه تصمیمی خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی