|

سورپرایز یحیی برای سپاهان لو رفت!

مهاجم برزیلی پرسپولیس احتمالا یکی از سورپرایز یحیی گل‌محمدی برای بازی مقابل سپاهان است.

لینک کوتاه کپی شد

قرمزهای تهران در حالی آماده جدال سخت جام حذفی مقابل سپاهان خواهند شد که برخی خبرها حاکی از آن است که شاید لئاندرو پریرا، برای این بازی بزرگ، در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ مهاجم 31ساله برزیلی اولین بازی خود را مقابل هوادار به عنوان بازیکن تعویضی انجام داد و حدود بیست دقیقه فرصت بازی پیدا کرد اما نتوانست توانایی خود را نشان بدهد و بدون گل زده، در حالی زمین را ترک کرد که شاهد اعتراض هواداران پرسپولیس روی سکوها بود که او نیز از این اعتراض بی‌نصیب نماند و گلوله های برف هم به سوی او پرتاب شد.

با این حال، یک روز پس از شکست مقابل هوادار، پریرا در دیداری دوستانه ۲ بار دروازه ویستاتوربین را باز کرد تا با پشت سر گذاشتن تلخی اولین بازی با پیراهن پرسپولیس، آماده بازی مقابل سپاهان شود.

گفته می‌شود یحیی در چند روز گذشته از پریرا در کنار دیاباته در تمرینات استفاده و پاسخ مثبتی از این زوج در تمرینات دریافت کرده است.

با توجه به ناکامی زوج دیاباته و آل‌کثیر در دیدار هوادار، یحیی گل‌محمدی شاید جلوی سپاهان، خط حمله تیمش را تغییر دهد و از مهاجمی استفاده کند که اصفهانی‌ها شناختی از او ندارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها