|

چرا مهاجم استقلالی بدون تیم ماند؟!

با وجود رای کمیته وضعیت در خصوص پرونده کاوه رضایی و تیم تراکتور این پرونده هنوز بسته نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

کمیته وضعیت به تازگی و در پی درخواست باشگاه تراکتور قرارداد کاوه رضایی را با این باشگاه شهرستانی مورد بررسی قرار داد و اعلام کرد، کاوه رضایی بازیکن تراکتور است و فسخ قرارداد او اعتبار ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ کاوه رضایی در ابتدای فصل و بر اساس تفاهم نامه سه جانبه‌ای که با باشگاه تراکتور و استقلال امضاء کرده بود، در تعطیلات زمستانی قراردادش را فسخ کرد تا به اردوی تیم آبی برگردد. اما ریکاردو ساپینتو و علی فتح‌الله‌زاده که در جریان این تفاهم نامه نبودند، نسبت به بازگشت کاوه رضایی به اردوی تیم آبی چراغ سبز نشان ندادند و در این کش و قوس باشگاه تراکتور درخواستی را به کمیته وضعیت ارایه داد تا موضوع فسخ یک طرفه قرارداد مورد ارزیابی قرار بگیرد.

در این تفاهم نامه به این موضوع اشاره شد؛ در صورتی که استقلال نتواند در تعطیلات زمستانی زمینه را برای بازگشت کاوه رضایی مهیا کند باید ۱۰ میلیارد تومان به این بازیکن غرامت پرداخت کند! در نهایت کمیته وضعیت اعلام کرد؛ این توافق از آنجایی که در سازمان لیگ ثبت نشده بی اعتبار است و از همه مهمتر حداقل قراردادی که بازیکن با باشگاه منعقد می‌کند، باید یک ساله باشد و بر این اساس کاوه رضایی بازیکن تیم تراکتور است و باید به اردوی این تیم برگردد. کاوه رضایی به رای اعتراض زده و مستندات خود را هم به کمیته استیناف ارایه داده است. او فعلا نمی‌تواند به تیم جدیدی ملحق شود به این خاطر که فسخ قرارداد او از نظر کمیته وضعیت غیر قانونی است و پاکو خمس هم گفته تا زمانی که در تراکتور است، کاوه رضایی نمی‌تواند به اردوی تیم برگردد. در صورتی که رای نهایی به سود باشگاه تراکتور باشد، این باشگاه می‌تواند با درخواست غرامت از کاوه رضایی حتی موجب محرومیت این بازیکن شود اما تا به امروز چنین درخواستی نداشته است و تنها خواستار بررسی فسخ قرارداد این بازیکن شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها