|

طلایی ترین تعویض فوتبال ایران!

درخشش این روزهای ارسلان مطهری همه را شگفت زده کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

اعلام ترکیب اولیه استقلال برای دیدار با ملوان با یک تغییر مهم در خط حمله همراه بود و آن، عدم حضور ارسلان مطهری در جمع نفرات اصلی بود. ریکاردو ساپینتو ترجیح داد تا محبی را در خط حمله به کار بگیرد، اما پس از ۴۵ دقیقه، تصمیم خود را تغییر داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مطهری که تابستان متفاوتی را سپری کرد و از یک بازیکن در لیست مازاد به گزینه اول خط حمله استقلال تبدیل شده است، باز هم توانست به عنوان ناجی تیمش ظاهر شود و در شرایطی که کار آبی‌ها گره خورده بود، دروازه ملوان را باز کند.

مطهری در هفته‌های گذشته توانسته بود برابر نساجی، پرسپولیس، سپاهان و ملوان گلزنی کند و بارها خط دفاعی رقبا را آزار داد و نشان داد که اصرارش برای ماندن در استقلال بی‌دلیل نبوده است.

1803886

مطهری از زمان پیوستن به استقلال در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم تاکنون 102 بار برای آبی‌های پایتخت به میدان رفته و در این دیدارها 26 بار موفق به گلزنی شده است. البته در بسیاری از این 102 بازی، مطهری به عنوان بازیکن جایگزین برای دقایق کوتاهی به میدان رفته است.

نکته جالب اینکه از 26 گلی که ارسلان برای استقلال به ثمر رسانده، 13 مورد آن به عنوان بازیکن تعویضی بوده و 2 پاس گل نیز داده است.

ارسلان 8 مورد از این 13 گل را در لیگ برتر، 2 گل را در جام حذفی و 3 مورد دیگر را در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به ثمر رساند. او 13 گلش به عنوان بازیکن تعویضی را به تیم‌های الریان (2 گل)، صنعت نفت، شهرخودرو، تراکتور، الشرطه، فولاد، سایپا (2 گل)، تراکتور، پیکان (2 گل) و ملوان زده است.

عکس‌ها: مهدی افشاری

1803882
1803885
1803883
1803887
1803881
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها