|

ناجی استقلال هر 2 جام را می خواهد

آرمان رمضانی گلزن تیم استقلال در دیدار با ملوان درباره این مسابقه صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

آرمان رمضانی، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص بازی مقابل ملوان که صعود آبی‌ها به مرحله بعد جام حذفی توام شد، اظهار داشت: برد خیلی مهمی بود. بازی خوبی انجام دادیم. ملوان تیم قابل احترامی است. خودم هم از این تیم فوتبالم را آغاز کردم. بیشتر از گلزنی خودم برد تیم مهم بود که خدا را شکر توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برنا؛ رمضانی درباره گل‌های مهم خود در بازی‌هایی که به زمین می‌رود نیز گفت :

خودم دوست دارم بیشتر از این‌ها گل بزنم. واقعیت این است که تمام تلاشم را برای گلزنی انجام می‌دهم اما این مساله نیاز به زمان بیشتر برای بازی دارد. به همین دلیل تمام سعی من این است که خودم را نشان دهم و به ترکیب اصلی برسم و گلزنی کنم. هم در تمرینات و هم در زمین این تلاش را نشان می‌دهم و امیدوارم روندم را بهبود بخشم.

استقبال هواداران از رمضانی در هر بازی به شکلی ویزه ادامه دارد. او درباره این استقبال عنوان کرد:  

به من لطف دارند و بابت این قضیه از صمیم قلب از آن‌ها تشکر می‌کنم. آن‌ها باید بدانند این حس دو طرفه است و من هم آن‌ها را دوست دارم. تمام تلاشم را هم انجام می‌دهم که با گلزنی باعث سربلندی و موفقیت تیم استقلال شوم. می‌خواهم بیش از پیش آن‌ها را خوشحال کنم.

وی درباره شرایط استقلال افزود: 

خوشبختانه شرایط خوبی در هر دو جام داریم. در لیگ دوم هستیم و برای روزهای بهتر تلاش می‌کنیم. در جام حذفی هم برنده شدیم و به مراحل بالاتر فکر می‌کنیم. تلاش ما فتح هر دو جام است.

رمضانی در مورد ترجیح استقلال به قهرمانی در یکی از دو جام گفت:  

امیدوارم با کمک خدا در هر دو جام موفق باشیم نه فقط یکی از آن‌ها. همان طور که گفتم تمام توانم را برای استقلال می‌گذارم و سعی دارم برای تیمم مثمرثمر باشم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی