|

نکونام استعفا داد که به تیم ملی برود؟!

تقریبا کسی نیسیت که خداحافظی نکونام از فولاد را به حضور احتمالی این مربی در تیم ملی ربط نداده باشد.

لینک کوتاه کپی شد

پیروزی سخت فولاد در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الفیصلی عربستان، همان اتفاق شوکه کننده ای بود که حتی جواد نکونام هم تصور نمی کرد رخ بدهد. البته نکونام تحت هر شرایطی پس از پایان این مسابقه استعفا می داد اما چه بهتر که این استعفا مقارن شد با شکست تیم سعودی مقابل فولاد!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ پایان کار نکونام در تیم خوزستانی اما همچنان مشخص نیست؛ چرا که مسولان باشگاه فولاد در تلاش ویژه برای ترغیب مجدد این مربی برای بازگشت هستند و باید ببینیم سرانجام در کار خود موفق می شوند یا خیر...

اما از دیشب که این استعفا از زبان جواد نکونام اعلام شد، تقریبا هیچ کس نبود که خداحافظی با فولاد را به حضور احتمالی این مربی در ملی ایران ربط نداده باشد. شک و شبهه های زیادی که در این باره وجود داشت، تقریبا با استعفای نکونام، تبدیل به یقین شد و امروز با صراحت بیشتری می تواند گفت کاندیدای قطعی و گزینه ایرانی نیمکت تیم ملی ایران، کسی نیست به جز جواد نکونام...

نکونام که در کنفرانس خبری پس از بازی با تیم الفیصلی، خودش را یک چهره حرفه ای در فوتبال قلمداد کرد، می داند به هر دری در این فصل بزند فرجام کار در فولاد خوزستان بهتر از آنچه در رقابت های این فصل رقم خورد نخواهد بود. فولاد نتایج قابل توجهی در لیگ نگرفته و در ادامه هم بعید است اتفاق خارق العاده ای برایش رخ دهد. حاصل جمع آنچه نکونام گفت، تحیلی ساده را در دسترس قرار می دهد که او دیگر نمی خواهد شانس حضور در تیم ملی ایران را این بار به فنا بدهد.

جواد نکونام یک بار به فدراسیون فوتبال برای دستیاری کی روش پاسخ منفی داد و به عبارتی همه را تا آخرین لحظه حضور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سرکار گذاشت. مرغ او یک پا داشت و با وجود اصرارهای بی شائبه کی روش و فدراسیون فوتبال، او نیامد که نیامد! حالا با توجه به وضعیت فولاد در لیگ، قرار گرفتن این تیم در جمع ۴ تیم برتر غرب آسیا و پیروی مقابل تیم عربستانی، فرصتی کم نظیر نصیب نکونام شده تا پرونده اش را در خوزستان ببندد و فصل تازه ای را در فوتبال ایران آغاز کند؛ البته اگر همچنان فدراسیون فوتبال سر حرف و پیشنهاد اولیه اش باشد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی