|

ستاره ای که جایگاهش را در پرسپولیس از دست داد!

«محمد عمری» با زدن 3 گل در این چند هفته به جانشین قابل ذعتماد برای ستاره‌ پرسپولیس تبدیل شد.

لینک کوتاه کپی شد

در ابتدای فصل اگر گفته می‌شد که سعید صادقی قرار است چند بازی را به دلیل مصدومیت در حساس‌ترین روزهای پرسپولیس از دست بدهد قطعا پیش‌بینی وقوع یک بحران می‌شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از 9 صبح؛ خرید پرسروصدای پرسپولیس که تصور می‌شد قرار است ستاره بی‌چون و چرای قرمزها باشد تمام پیش‌بینی‌ها را به هم زد. صادقی در این فصل مهره مورداعتماد یحیی گل‌محمدی بود و بازی موثری را انجام می‌داد که سرمربی قرمزها او را از ترکیب اصلی دور نکرد. بااین حال خبر مصدومیت او نمی‌تواند هواداران را خیلی نگران‌ کند. چون او در هفته‌های حضورش آن‌طور که تصور می‌شد نتوانست تاثیرگذار باشد.

بازیکنی که در این چند هفته در ترکیب پرسپولیس درخشیده که نبودن سعید صادقی را شاید حتی به یک فرصت برای خودش و تیمش تبدیل کند. بازیکنی که از قضا در ابتدای فصل او هم پیش‌بینی نمی‌شد حتی به ترکیب اصلی راه پیدا کند. محمد عمری هم توانست مانند صادقی پیش‌بینی‌ها را به هم بزند و البته در مسیر مثبت این کار را انجام داد. بازیکنی که تا هفته بیستم با 3 گل بهترین گلزن ایرانی تیمش است. او این 3 گل را از هفته چهاردهم که به ترکیب اصلی رسید به‌ثمر رساند و  با این که پاس گلی نداده اما 6 پاس کلیدی هم در این 6 بازی ارسال کرده است. میانگین ارسال 1 پاس کلیدی در هر بازی با آمار سعید صادقی که 1.2 پاس در هر بازی است فاصله چندانی ندارد. برخلاف تعداد شوت و شوت در چارچوب که آمار عمری قابل مقایسه با سعید صادقی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته نیست. عمری با میانگین 0.5 شوت در چارچوب در هر بازی دومین بازیکن تیمش است. بازیکنی که در دریبل رتبه اول و در گرفتن خطا هم رتبه دوم را در اختیار دارد. در آخرین بازی پرسپولیس اگر داور تصمیم درستی گرفته و خطای بازیکن آلومینیوم را روی محمد عمری اعلام می‌کرد گل شاگردان مهدی رحمتی به ثمر نمی‌رسید.

عمری در 6 هفته اخیر 3 گل زده است و سعید صادقی هم در طول فصل روی 3 گل تاثیرگذار بوده و 2 گل زده و یک پاس گل داشته است. عمری جوان با این که در این چند هفته عملکرد خوبی داشته اما تجربه بازیکنانی مانند مهدی عبدی و درخشش آنها نشان داده که نباید خیلی زود به بازیکنان جوان لقب ستاره را داد. عمری فرصت دارد تا با استفاده از مصدومیت سعید صادقی و اعتمادی که یحیی گل‌محمدی نسبت به گزینه‌هایی مانند سیامک نعمتی به او داشته تا آخر فصل به جایگاه یک ستاره نزدیک شود. بازی بسیار حساس و حیثیتی با سپاهان در جام‌حذفی هم فرصتی طلایی برای شماره 80 سرخ‌هاست تا بتواند در حضور مهاجمان پرآوازه و در غیاب هافبک‌های همه‌کاره مرد اصلی میدان باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها