|

پاسخ کوبنده لاپورتا به اتهامات رئیس لالیگا

رئیس لالیگا از خوان لاپورتا خواست، در پی رسوایی بارساگیت استعفا بدهد و امروز با پاسخ کوبنده او مواجه شد.

لینک کوتاه کپی شد

رسوایی پرداخت پول از سوی باشگاه بارسلونا به نایب رییس سابق کمیته داوران لالیگا در فاصله سال‌های 2016 تا 2018 به جنجالی بزرگ در فوتبال اسپانیا تبدیل شده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بسیاری از باشگاه‌های اسپانیایی در چند روز اخیر نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌اند و خاویر تباس نیز گفته بود که از شنیدن چنین خبری در شوک فرو رفته است. 

او که پیش از این نیز بارها به صورت علنی از سیاست‌های در پیش گرفته شده توسط بارسلونا انتقاد کرده بود، حالا به شدت از این اتفاق عصبانی است و معتقد است که مدیران این باشگاه باید به صورت دقیق اتفاقی که درباره انریکز نگریرا و پرداخت پول به او رخ داده را توضیح دهند. 

1743725

تباس شب گذشته در واکنشی جدید به این قضیه گفت:«اگر لاپورتا نمی‌تواند توضیح دهد که چرا چنین پولی به نایب رییس کمیته داوران پرداخت شده است، پس فکر می‌کنم که باید از سمتش در بارسلونا کناره‌گیری کند.»

او همچنین با اشاره به شرایط یوونتوس و جریمه‌ای که برای این باشگاه در نظر گرفته شده بود اظهار داشت:«در حال حاضر باید بگویم که موضوع یوونتوس بسیار جدی‌تر گرفته شد اما نشانه‌هایی که در بارسا وجود دارد خیلی جدی‌تر است. نباید فراموش کنیم که مسئله نایب رییس کمیته داوران در اینجا مطرح است!»

1804152

لاپورتا که مدت‌هاست با تباس اختلاف دارد و اخیرا گفت که رئیس لالیگا قوانینی وضع می کند تا بارسا نتواند در نقل و انتقالات بازیکن بخرد، امروز نیز به تباس حمله کرد و گفت:«تباس به بارسلونا فوبیا دارد. او ضد بارسلوناست و دیگر کار را از حد خودش گذرانده است.»

لاپورتا ادامه داد:«قبلا به من هشدار داده بودند که تباس کمپینی برای خراب کردن اعتبار من و باشگاه بارسلونا ایجاد کرده ولی جدی نگرفته بودم. حالا همه چیز برای من رو شده است. او در سال 2005 دوست نداشت لیونل مسی برای بارسا بازی کند. وقتی ما سال قبل قرارداد با شرکت CVC برای حق پخش بازی ها را امضا نکردیم، تباس کینه گرفت و مشخص است که من را نبخشیده است. در حالی که تصمیم بر عدم امضا تصمیم اعضای باشگاه بود نه شخص من. هر کسی بخواهد تاریخ بارسلونا را لکه‌دار کند، پاسخی کوبنده دریافت خواهد کرد.»

1771741

لاپورتا دست بردار نبود:«تباس این موضوع که ما حامی سوپرلیگ هستیم را هم تحمل نمی کند. این شیوه همیشگی او است. او می خواهد بارسلونا را از راه دور تحت کنترل داشته باشد و این کاری است که در سال های اخیر انجام داده است. او متوجه شده است که با من نمی تواند این کار را انجام دهد. من به آقای تباس لطف نمی کنم و از ریاست بارسلونا کنار نمی روم. برکناری من تصمیم اعضا است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها