|

تماشاگر میلیاردی پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه!

دیاباته بیشتر بازی‌های این فصل پرسپولیس را از دست داده و در بازی برابر سپاهان هم حاضر نخواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

در فاصله ۷۲ ساعت تا شروع بازی حساس مقابل سپاهان، شیخ دیاباته مهاجم پرسپولیس از ناحیه چهارسر زانو مصدوم شد و از لیست این بازی مهم خط خورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ دیاباته از نظر فنی کیفیت خوبی دارد و در همین بازی‌های کمی که برای پرسپولیس به میدان رفته، موفق شد ۳ گل برای تیمش بزند که حاصل این گل‌ها کسب ۶ امتیاز برای پرسپولیس بود. با این حال مشکل اصلی این بازیکن مصدومیت‌های پرتعداد و طولانی این بازیکن است.

دیاباته از هفته پنجم که به پرسپولیس پیوسته، ۸ بازی لیگ در لیست بازیکنان این تیم قرار گرفته و ۸ بازی هم، بخاطر مصدومیت نتوانسته برای تیمش به میدان برود. دو بازی پرسپولیس با ون‌پارس و سپاهان در جام حذفی هم، به لیست مصدومیت‌های دیاباته اضافه می‌شوند تا او از ابتدای فصل ۱۰ بازی را از دست داده باشد. حداقل ۳ بازی هم یحیی گل‌محمدی پس از مصدومیت‌های دیاباته، دقایق کوتاهی به او بازی داده تا شرایط مسابقه پیدا کند. بازیکنی که در زمین، عملکرد خوبی دارد اما مشکل اینجاست بیشتر بازی‌ها، دست تیم را خالی می‌گذارد.

قرارداد شیخ با پرسپولیس کمی بیشتر از  ۳۰۰ هزار دلار است که با حساب قیمت دلار در بازار این روزها، قرارداد این بازیکن از  ۱۵ میلیارد تومان عبور می‌کند. در واقع شیخ گران ترین تماشاگر بازی‌های پرسپولیس در این فصل بوده است. نکته جالب اینجاست که فصل آخر حضور دیاباته در استقلال هم، بی‌شباهت به وضعیت او در این فصل نبود. دیاباته از ۳۰ بازی لیگ، ۱۸ هفته را از دست داد و همین موضوع شاید دلیلی بود که  استقلالی‌ها تمایلی به تمدید قرارداد او نشان ندهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها