|

سرپرست گل گهر تکلیف امیر قلعه نویی را روشن کرد!

سرپرست تیم گل گهر: امیر قلعه‌نویی کسالت داشت اما به خاطر حواشی اخیر در تمرین تیم حاضر شد.

لینک کوتاه کپی شد

حیدر افسری در مورد شرایط تیم فوتبال گل گهر سیرجان، اظهار داشت: به جز ۵-۴ هفته که دچار افت شدیم، در بقیه بازی‌ها خوب بودیم. در نیم فصل اول خوب امتیاز جمع کردیم. الان تیم دوباره خودش را پیدا کرده و ان‌شاالله در ادامه فصل بتوانیم به خوبی امتیازات را جمع کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ سرپرست تیم گل گهر در مورد شایعات حضور امیرقلعه‌نویی در تیم ملی، عنوان کرد: این صحبت‌ها همیشه در مورد قلعه‌نویی هست. او همیشه یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی است ولی سر تمرین گل گهر حاضر است و با باشگاه قرارداد دارد. قلعه‌نویی همیشه به کارش تعهد دارد و فعالیتش را ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: سر تمرین هم در مورد این شایعات با بازیکنان صحبت کرد و گفت توجهی نکنند. او حتی مدتی کسالت داشت و نمی‌توانست به تمرین بیاید اما با مطرح شدن این شایعات با اینکه هنوز بهبودی خودش را کامل به دست نیاورده، سر تمرین حاضر شد تا به شایعات پایان بدهد. در کل، درون مجموعه گل گهر اصلا صحبتی در این مورد نیست. همه صحبت‌ها از بیرون و فضای مجازی است. این حواشی برای گل گهر و امیرقلعه‌نویی در چند سال اخیر وجود داشته اما تمام مجموعه تیم بدون توجه به این حرف‌ها کارش را ادامه می‌دهد. همه ما تلاش می‌کنیم تیم از این حواشی دور باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها