|

کریم بنزما به لیونل مسی رسید!

بنزما فرانسوی توانست به یکی از رکوردهای خاص مسی در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

لینک کوتاه کپی شد

کریم بنزما از چهره های درخشان رئال مادرید مقابل لیورپول بود به طوری که او موفق شد در این بازی دو گل به ثمر برساند و پاس گل اول رئال مادرید را هم به وینیسیوس جونیور بدهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ در مرحله گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، کریم بنزما با مصدومیت مواجه شد و به طور کلی اوضاع برای او خوب پیش نرفت و این ستاره فرانسوی موفق به گلزنی در دور گروهی نشد. اما او اکنون در اولین بازی رئال مادرید در مرحله حذفی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شده است دو گل به ثمر برساند و به این ترتیب پایش به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپای فصل 2022/23 باز شد.

اکنون کریم بنزما هم مثل لیونل مسی، تبدیل به بازیکنی شده است که در 18 دوره پیاپی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده است. فقط مسی و بنزما هستند که در هجده دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده اند.

در واقع مسی و بنزما از فصل 2005/06 در لیگ قهرمانان اروپا به صورت مداوم هر فصل گلزنی کرده اند. مسی اولین گل چمپیونزلیگی خود را با بارسلونا به ثمر رساند و کریم بنزما اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به همراه المپیک لیون زد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی