|

یحیی گل محمدی، مورایس را سورپرایز کرد!

یحیی گل‌محمدی ترکیب متفاوت تیمش برای دیدار با سپاهان را معرفی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در ترکیب پرسپولیس دو تغییر مهم دیده می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سرمربی پرسپولیس در حالی ۱۱ بازیکن تیمش را انتخاب کرده که مهمترین تغییر حضور وحدت حنانوف در ترکیب اصلی است و همچنین محمد عمری هم در زمین باقی مانده است.

**بیرانوند و و تنها جایگاه ثابت ترکیب

در بین یازده بازیکن ترکیب پرسپولیس، شاید فقط علیرضا بیرانوند بود که از جایگاهش اطمینان داشت. با این حال دانیال، مرتضی، گئورگی، سرلک، امیری، عمری و آل‌کثیر هم نسبت به بازی قبلی در ترکیب اصلی باقی مانده‌اند.

**حضور عجیب وحدت حنانوف

مهمترین نکته ترکیب امروز پرسپولیس حضور وحدت حنانوف است. حنانوف عموما به عنوان مدافع راست به کار گرفته می‌شود اما حضورش زمانی که دانیال هم در ترکیب است، عجیب به نظر می‌رسد. اما احتمالا او وارد ترکیب شده تا دانیال یک خط جلوتر برود.

** امیری دفاع چپ، عمری مهاجم؟

در صورت حضور حنانوف و اسماعیلی‌فر در سمت راست، امیری تنها گزینه سمت چپ خط دفاعی است. به این ترتیب محمد عمری هم به خط حمله خواهد داشت تا در کنار یا پشت سر عیسی آل‌کثیر بازی کند.

**سینا - سرلک به جای کمال - سروش

هفته گذشته بسیاری از هواداران پرسپولیس تصور می‌کردند از بین کمال یا رفیعی، یکی مقابل سپاهان بازی کنند تا بار تجربی سرخپوشان افزایش یابد اما یحیی ترجیح داده از اسدبیگی و سرلک در پست هافبک دفاعی بهره ببرد.

**دیاباته در تهران، پریرا روی نیمکت

در حالی که با مصدومیت دیاباته به نظر می‌رسید پرسپولیس با پریرا وارد زمین شود اما این آل‌کثیر و عمری هستند که در ترکیب به میدان خواهند رفت و باید دید که در این بازی چه میکنند.

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان:

علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، وحید امیری، محمد عمری، عیسی آل کثیر

**نیمکت پرسپولیس پرستاره از همیشه 

نکته مهم نیمکت پرسپولیس بازگشت سیامک نعمتی به لیست سرخ‌پوشان است. همچنین فرشاد فرجی و علی نعمتی به عنوان مدافعان حضور دارند. کمال، رفیعی و عالیشاه سه هافبک هستند و پریرا و عبدی هم مهاجمان سرخپوشان خواهند بود.

نیمکت ذخیره:

احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، امید عالیشاه، لئاندرو پریرا و مهدی عبدی

1804623
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها