|

کُری تن هاخ برای بارسلونا

ریک تن‌هاخ به توانایی‌های تیمش برای شکست بارسا ایمان دارد.

لینک کوتاه کپی شد

منچستریونایتد فردا شب در اولدترافورد میزبان بارسلونا از دور برگشت پلی‌آف لیگ اروپاست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بازی رفت دو تیم هفته قبل با تساوی 2-2 به اتمام رسید. یونایتد چند روز بعد باید برابر نیوکسل در فینال جام اتحادیه به میدان برود ولی اریک تن‌هاخ تأکید کرد که تمرکز تیمش روی بازی فرداست.

1798335

تن‌هاخ گفت: «الان همه تمرکز تیم روی بازی برابر بارسلوناست. همیشه باید به بازی بعدی فکر کرد و تفکر و ذهنیت تیم این است که بازی به بازی پیش برویم. برای صعود باید بهترین بازی فصلمان را انجام دهیم. هر بازی تیم پیشرفت کرده و ایمان دارم که قادر به شکست بارسلونا هستیم.»

تن‌هاخ در مورد غیبت گاوی، پدری و دمبله در ترکیب بارسا گفت: «آن‌ها بازیکنانی جوان ولی بسیار مؤثر هستند، اما شک ندارم که ژاوی تیمش را با بهترین ترکیب روانه میدان خواهد کرد. بارسا تیمی مملو از بازیکنان باکیفیت است و مشکلی برای پر کردن جای خالی غایبان ندارند. آن‌ها با هر ترکیبی می‌توانند برای ما دردسرساز باشند.»

1802595

تن‌هاخ در مورد ترکیب احتمالی یونایتد گفت: «از الان نمی‌توانم در مورد ترکیب حرف بزنم ولی مارسیال قطعا به بازی فردا نخواهد رسید. ولی انتظار دارم هری مگوایر و آنتونی تا فردا در دسترس باشند.»

مربی هلندی از انگیزه‌های بالای خودش و تیم حرف زد: «این بازی مثل یک فینال است و هر بازیکنی دوست دارد در آن حاضر باشد. انگیزه بالایی در تیم می‌بینم و مطمئنم بازیکنان در زمین همه انرژی خود را خواهند گذاشت. برای من نیز این بازی بسیار مهم و بزرگ است و بی‌تاب سوت شروع مسابقه هستم.»

صرف شام با سر الکس فرگوسن: «دیدار با سر الکس افتخار بزرگی برای من بود و حالا بهتر او را می‌شناسم. او نظراتش را به من گفت و من هم به وجد آمدم. دوست دارم باز هم با او شام بخورم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها