|

اعتراض های مدیر تیم پرسپولیس به شرایط بد باشگاه!

مدیر تیم پرسپولیس: سه ماه است که حساب باشگاه را بسته اند. آیا این مدلی می توان تیمداری کرد؟

لینک کوتاه کپی شد

افشین پیروانی بعد از برد پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: به هواداران خوبمان تبریک ویژه می گویم. خسته نباشید به تیم می گویم و همچنین هوادارانی که زحمت کشیدند و به ورزشگاه آمدند و روز خوبی را رقم زدند. از مسئولان برگزاری هم تشکر می کنم که با توجه به حساسیت بازی به خوبی همه چیز اجرا شد. این برد را به هوادارانمان تقدیم می کنیم که منتظر چنین بردی بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از آنا؛ وی افزود: یک گلایه دارم. دوست عزیز سه ماه است که حساب باشگاه پرسپولیس بسته است و این مدلی نمی شود تیمداری کرد. چون برده ایم می گویم چون گفتم اگر نتیجه نگرفته بودیم، می گفتند دنبال بهانه هستند. مگر می شود این مدلی؟ یکی باید کمک و یاری کند. مدیرعامل و هیات مدیره هر چه تلاش می کنند فایده ندارد. بلیت می خواهیم بگیریم مشکل داریم و یا هر کار دیگری. بازیکنان اکنون دنبال دریافتی هایشان هستند. من نمی دانم چه کسی باید کمک کند؟ این تیم میلیون ها هوادار دارد. این طوری که نمی شود باشگاهداری کرد؟

پیروانی در خصوص اینکه ظاهرا در بازی گذشته هم با خواهش در هتل آزادی اسکان پیدا کرده اند گفت: اتفاقاتی رخ می دهد که نه در شان پرسپولیس و نه در شان بازیکنان و اعضای تیم است. با جان من و تو که قشنگ نیست کاری کرد. یکی باید ورود کند و هر چه تلاش می کنند هم حساب باز نمی شود. بیاید ببینید چه کسی حساب را بسته است. ما رفته ایم بورس. اگر قرار باشد مثل سالهای قبل جلو برویم که نمی شود. یک جا مشکل به وجود می آید. من خواهسم این است مسئولانی که می توانند کمک کنند جلو بیایند. این تیم نیاز به کمک دارد. روزهای بدی را پیش بینی می کنم و اخطار می دهم. باشگاه به تنهایی توانایی باز کردن حساب را ندارد و هر کسی می تواند پا پیش بگذارد این کار را انجام دهد. به خاطر تحریم هایی که هستیم طلب هایمان از ای اف سی نمی توانیم بگیریم واگر کسی می تواند بیاید حل کند.

سرپرست سرخپوشان در مورد اینکه گفته می شود فدراسیون طلبش را از ای اف سی گرفته گفت: ان شالله که این طور باشد و فدراسیون هم کمک کند تا ما هم بتوانیم آن را بگیریم.

پیروانی در مورد اینکه قبل از بازی هواداران سپاهان شعارهای نامناسبی علیه او استفاده کردند، گفت: دست آنها درد نکند، دیگه چه باید بگویم؟

وی در مورد داوری بازی امروز گفت: شما نظرتان چیست؟ به نظرم داوری خوب بود. اگر نظر دیگری دارد یک بحث دیگه ای است.

مدیر سرخپوشان در خصوص حضور هواداران گفت: شب گذشته در نشست هماهنگی گفتیم هواداران بیایند. ما می خواهیم حداکثر هواداران در همه ورزشگاه ها بیایند. از هواداران سپاهان هم تشکر می کنم. هواداران ما هم امروز تشویق کردند و تشکر می کنم از آنها.

پیروانی در مورد لیگ و از بین رفتن احتمالی تمرکز سپاهان گفت: من به سپاهان تبریک می گویم. فوتبال برد و باخت دارد.امروز بهتر ببازی کردیم و از موقعتی ها بهتر استفاد کردیم. ما برای هر دو جام تلاش می کنیم.

وی در مورد حضور هواداران در بازی برگشت با سپاهان و اینکه آیا رایزنی شده، گفت: ما رایزنی نکردیم اما از مسئولان خواهش می کنیم که اجازه دهند حداکثر هواداران بیایند. در ورزشگاه آزادی که می گویند طبقه دومش فعلا کسی نمی تواند برود. ۸ گیت هم که چادر کشیده اند و اگر قرار باشد همان تعداد هم نگذارند که نمی شود. ما باور داریم بیشترین هوادار داریم و اجازه بدهند اگر قرار به هر چیزی هست در کنار هودارانمان جشن بگیریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی