|

چشمک مسی به بارسلونا؟!

لاپورتا و پدر مسی پنجشنبه گذشته در بارسلونا با یکدیگر ملاقات کردند.

لینک کوتاه کپی شد

آینده مسی همچنان مبهم است. فوق ستاره آرژانتینی قراردادش در پایان فصل با پی اس جی تمام می شود و هنوز در مورد تمدید قرارداد به توافق نرسیده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اخیرا جلسه ای بین پدر مسی و مدیران باشگاه برگزار شد که بی حاصل بود و باید دید پیشنهاد بعدی پی اس جی به مسی او را راضی خواهد کرد یا خیر. از سوی دیگر بارسلونا نیز هرگز درهای خود را به روی مسی نبسته و خوان لاپورتا همواره گفته است که دوست دارد مسی با پیراهن بارسا بازنشسته شود.

1784306

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، در همین راستا پنجشنبه گذشته جلسه ای بین پدر مسی و لاپورتا برگزار شد و دو طرف در مورد مسائل مختلف حرف زدند. طبق این گزارش، لاپورتا بار دیگر از علاقه خود برای برگرداندن مسی و دِینی که به او دارد حرف زد و تاکید کرد که می خواهد مقدمات لازم برای بازگشت او را فراهم کند. این دو در مورد اظهارات اخیر ماتیاس مسی(برادر مسی) نیز صحبت کردند. اخیرا برادر مسی به تندی از لاپورتا انتقاد کرده بود و گفت در صورتی مسی بر می‌گردد که لاپورتا از بارسا رفته باشد.

1804610

لیونل مسی با استفاده از تعطیلی تمرینات پی اس جی، دو روز گذشته را در بارسلونا بود و با سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا نیز دیدار کرد. اکنون باید دید تصمیم او برای آینده چه خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی