|

ستاره سابق استقلال: ساپینتو باید رفتار و گفتارش تغییر دهد!

پیشکسوت استقلال درباره شرایط آبی پوشان صحبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

محسن بیاتی‌ نیا درباره تداوم روند پیروزی‌های استقلال در لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: استقلال در هفته‌های اخیر لیگ برتر روند رو به رشدی داشته که این موفقیت‌ها به تفکرات فنی سرمربی و کادرش برمی‌گردد. سرمربی از بازیکنانش و بازیکنان از مربیان شناخت خوبی پیدا کرده‌اند تا مشکلات یکی پس از دیگری از پیش‌ راه‌شان برداشته شود. زمان همه چیز را مشخص می‌کند و هماهنگی با مرور زمان به وجود می‌آید. در فوتبال نباید عجولانه تصمیم گرفت و رفتار کرد. یک تیم در ابتدای فصل مسابقات پایه‌گذاری و هدف‌گذاری می‌کند و در نهایت با ثبات به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میزان؛ وی در مورد نتایج خوب هفته‌های اخیر تیم فوتبال استقلال با تیم‌های متوسط لیگ برتر تاکید کرد: در مسابقاتی همچون لیگ برتر تیم ضعیف نداریم و تمام تیم‌ها با یک برنامه و استراتژی قوی به مصاف حریفان‌شان می‌روند. تیمی که حتی در انتهای جدول است در مسابقات دوره‌ای مثل لیگ از پیش بازنده نیست. بازی راحت و سخت در مسابقات نداریم و استقلال هم نسبت ابتدای فصل شکل و هماهنگی مناسب و ایده‌آلی را به دست آورده است.

*باید در تیم ملی یک نسل جدید بسازیم

کارشناس فوتبال در مورد جریمه ساپینتو عنوان کرد: باید جلوی بی‌اخلاقی و بدرفتاری مربیان و بازیکنان در فوتبال گرفته شود و اگر مربی ایرانی یا خارجی به دیگران بی‌احترامی کرد باید جریمه سنگین شود. در کشورهای دیگر سنگین‌ترین جریمه‌ها را برای کنترل رفتارها بد مربیان می‌دهند. باید ساپینتو هم با این جریمه رفتار و گفتارش تغییر کند و به همه اهالی و جامعه فوتبال احترام بگذارد.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا مربی ایرانی برای تیم ملی مناسب است، تصریح کرد: موافق سرمربیگری یک ایرانی در تیم ملی فوتبال هستم و حتی باید در تیم امید هم سرمربی هموطن را معرفی کنند. باید در تیم ملی یک نسل جدید بسازیم و چه بهتر که یک مربی ایرانی سکان هدایت بازیکنان جدید را برعهده بگیرد. برای شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا هم از این نسل جوان استفاده شود تا دوباره نسل‌سازی شکل بگیرد و آینده فوتبال ایران مجدداً با نفرات جدید ساخته شود.

*چیزی از سایر تیم‌های آسیایی کم نداریم

بیاتی‌نیا در پایان در خصوص پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الفصیلی عربستان خاطرنشان کرد: به جواد نکونام و تیم فولاد خوزستان تبریک می‌گویم که تنها نماینده کشورمان توانست به جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کند. به طور حتم این موفقیت باعث سربلندی فوتبال ایران است و امیدوارم با درخشش در مرحله یک چهارم و نیمه نهایی به فینال صعود کنند و قهرمان آسیا شوند، چون تیم خوبی همچون فولاد خوزستان با ساختار قوی می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود، چون غیر ممکن در فوتبال وجود ندارد و ایران چیزی از سایر تیم‌های آسیایی کم ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها