|

پرسپولیس یحیی با این بازی مدعی هر 2 جام است!

حساس‌ترین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی را پرسپولیس در اصفهان از این تیم برد.

لینک کوتاه کپی شد

ال‌کلاسیکوی ایران خود به خود حساس هست، حالا تصورش را بکنید که این مبارزه حساس در جام حذفی هم برگزار شود، آن‌وقت دیگر اوضاع کاملاً متفاوت‌تر هم خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ پرسپولیس با حاشیه‌های فراوان دیروز در حالی قدم به نصف جهان گذاشت که صدر جدول لیگ برتر را به سپاهان داده و قصد داشت با برتری در جام حذفی جبران مافات کند و برای خودش روحیه بخرد. بازی هنوز درست جا نیفتاده بود که خطای سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان روی عمری پنالتی اعلام شد تا گولسیانی آن را به گل اول بازی تبدیل کند. سپاهان که همه چیز را از دست رفته می‌دید حملات خود را بعد از دریافت گل از سر گرفت، اما زرد‌های اصفهان تیم همیشگی نبودند. با این حال یک اشتباه از دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع پرسپولیس کافی بود تا کار در نیمه اول به تساوی کشیده شود. در دقیقه ۴۰ توپ ارسالی نورافکن در دهانه دروازه سرخ‌ها با ضربه سر مدافع این تیم به گل مساوی سپاهان تبدیل شد تا دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم باز هم این پرسپولیس بود که صاحب توپ و میدان شد. سرخ‌های با انگیزه، سپاهان را به عقب می‌راندند. پرسپولیس حتی توسط اسماعیلی‌فر که می‌کوشید اشتباه خود را جبران کند به گل هم رسید، اما داور آن را افساید اعلام کرد، ولی حملات تیم گل محمدی در دقیقه ۵۷ باز هم به ثمر نشست. ارسال پورعلی‌گنجی در شرایط نامتعادل با ضربه سر عیسی آل‌کثیر به تور دروازه پیام نیازمند رسید تا سرخ‌ها جلو بیفتند. پرسپولیس بعد از گل خیلی زود عقب کشید و همین فرصت برای سپاهان کافی بود که باز هم کار را به تساوی بکشاند و این‌بار فرشاد احمدزاده بود که برای تیم مورایس گلزنی کرد تا کار دو تیم به وقت‌های اضافه کشیده شود.

وقت‌های اضافه بازی، اما داستان دیگری داشت. پرسپولیس در همان وقت اضافه اول طوفان به پا کرد. در چهارمین دقیقه وقت‌های اضافه وحید امیری پا به توپ دفاع سپاهان را به‌هم ریخت و پاس رو به بیرون او را سیامک نعمتی با یک ضربه فنی به گل سوم پرسپولیس تبدیل کرد. اشک‌های نعمتی بعد از گل حرف‌های زیادی داشت. دقیقه ۱۰۰ هم اختلاف دو برابر شد. باز پنالتی و باز هم گولسیانی و گلزنی تا سرخ‌ها ۴ بر ۲ جلو بیفتند، با این تفاوت که حالا با اخراج سیاوش یزدانی سپاهان ۱۰ نفره هم شده بود. پرسپولیس با این پیروزی به یک‌چهارم نهایی صعود کرد و سپاهان حالا فقط باید به فکر لیگ برتر باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها