|

ژاوی خطاب به مسی: خانه تو اینجاست!

سرمربی بارسلونا تاکید کرد که درهای این باشگاه همواره به روی مسی باز است.

لینک کوتاه کپی شد

ژاوی سرمربی بارسلونا تاکید کرد که درهای این باشگاه همواره به روی لیونل مسی باز است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال، بحث تمدید قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن بعد از پایان جام جهانی 2022 یکی از داغ‌ترین اخبار فوتبال اروپا به شمار می‌رود. بعد از مطرح شدن شایعه بازگشت لئو به بارسا، کار پاریسی‌ها برای حفظ او سخت شده و ژاوی هرناندز نیز در مصاحبه اخیر خود نسبت به این اتفاق چراغ سبز نشان داده است.

مذاکرات اخیر مسی با سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نتیجه خاصی نداشته و منابع مختلف از رد پیشنهاد تیم فرانسوی از سوی ستاره آلبی‌سلسته خبر می‌دهند. حضور لئو در بارسا در روزهای اخیر به شایعات بازگشت او بیش از پیش دامن زده و پدرش نیز در این مدت چندین بار برای مذاکره به بارسلون سفر کرده است.

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، در همین راستا پنجشنبه گذشته جلسه‌ای بین پدر مسی و خوان لاپورتا برگزار شد و دو طرف در مورد مسائل مختلف حرف زدند. البته مذاکرات او با مدیران بارسلونا نیز مثل مذاکرات لئو با پاریسی‌ها تا کنون منجر به نتیجه نشده است.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا که سال‌ها با مسی در دوران بازی هم‌تیمی بود و یکی از عوامل موفقیت‌های سریالی این ستاره نیز به شمار می‌رود، در گفت‌وگوی اخیر خود نسبت به بازگشت لئو چراغ سبز نشان داده است. او با استقبال از چنین اتفاقی گفت: من بارها به این موضوع تاکید کرده‌ام و خود مسی هم می‌داند که بارسلونا خانه اوست و درهای این باشگاه همه به رویش باز است.

ژاوی البته در مورد احتمال بازگشت مسی همه‌چیز را به خود او وابسته دانست و گفت: او دوست من است. ما با هم در تماس دائمی هستیم، بازگشت احتمالی به تصمیم خود مسی بستگی دارد. من فقط می‌توانم بار دیگر تاکید کنم که لئو بهترین بازیکن تاریخ است و همیشه می‌تواند به تیم کمک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی