|

حمایت همه جانبه هواداران استقلال از ساپینتو!

بعد از مدت ها، تمرین امروز تیم استقلال با حضور هواداران و اصحاب رسانه در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

تمرین امروز استقلال برای دیدار برابر نساجی، در کمپ مرحوم حجازی و در حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد که با استقبال خوبی نیز از سوی طرفداران این تیم همراه بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تمرین حوالی ساعت 11:30 دقیقه شروع شد ولی گلرهای تیم از جمله سیدحسین حسینی، علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر حدود 10 دقیقه زودتر از سایر بازیکنان و در میان تشویق هواداران حاضر در کمپ مرحوم حجازی، وارد زمین تمرین شدند.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل آبی پوشان نیز راهی محل تمرین شد و به شدت از سوی هواداران تشویق شد. او برای لحظاتی به صحبت با افراد حاضر در محل کمپ حجازی پرداخت و از آنها درخواست کرد تا تیم را حمایت کنند.

1804926

بازیکنان نیز برای برگزاری تمرین امروز وارد زمین شدند و ساپینتو، اولین نفری بود که از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت. طرفداران حاضر در روی سکوها، حمایت خود را از سرمربی پرتغالی اعلام کردند و وی نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. هواداران با شعار "آی لاو یو ساپینتو" اینگونه سرمربی تیمشان را تشویق کردند.

پس از آن، هواداران حاضر در کمپ مرحوم حجازی، تک به تک بازیکنان تیم را مورد تشویق قرار دادند. ضمن اینکه حدود 250 نفر تماشاگر از تمرین امروز آبی پوشان بازدید می کنند.

1804927

مهدی مهدی پور جدا از سایر بازیکنان، به نرم دوی دور زمین مشغول شد. پس از شروع تمرین نیز علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در میان تشویق هواداران در میان‌ آن‌ها و بر روی سکوهای کمپ مرحوم حجازی نشست و نظاره‌گر تمرین امروز استقلال شد.

1804928
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها