|

ساعت بازی اتلتیکومادرید - رئال مادرید امروز شنبه 6 اسفند + ترکیب احتمالی

در سومین بازی این فصل، رئال و اتلتیکو به مصاف هم می روند.

لینک کوتاه کپی شد

امشب از ساعت ۲۱ در دیداری از هفته بیست‌وسوم لالیگای اسپانیا، رئال‌مادرید در نبرد همشهری‌ها به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ این سومین نبرد دو تیم در فصل جاری خواهد بود.

رئال‌مادرید؛ در ناامیدی امید هست

در طول یک فصل لحظه‌ها تعیین‌کننده هستند و این لحظه‌های مهم را رئال‌مادرید از دست داده. حتی اگر نگاهی به آخرین نمایش باشکوه رئالی‌ها در آنفیلد مقابل لیورپول هم بیندازیم، نمی‌توان گفت کهکشانی‌ها شانس‌شان را برای قهرمان شدن در لالیگا افزایش داده‌اند. رئال‌مادرید ۸ امتیاز با بارسلونا فاصله دارد که به اندازه ۳ مرتبه ناکامی رقیب است. با این حال کارلو آنچلوتی تسلیم‌بشو نیست و تلاش می‌کند حداقل یک جام داخلی با تیمش بگیرد؛ اگر در لالیگا نشد می‌توانند در کوپادل‌ری که نیمه‌نهایی هم ال‌کلاسیکو را در پیش دارند این کار را انجام دهند. رئال در روزهای دشواری قرار گرفته، ابتدا دربی مادرید را پیش‌رو دارد و مثل تمام فصل‌های اخیر می‌خواهد یک نتیجه خوب دیگر در این بازی حیثیتی بگیرد. سپس ال‌کلاسیکوی جام‌حذفی در راه است. در ناامیدی، امید هست!

اتلتیکومادرید؛ فصل ناامیدکننده

وضعیت برای دیگر تیم شهر مادرید اصلاً خوب نیست. یکی پس از دیگر جام‌ها را خیلی زود از دست دادند. از قعرنشینی در گروه‌شان در لیگ قهرمانان اروپا گرفته تا شکست در دربی‌ مادرید در جام حذفی. حالا هم تنها دلخوشی‌شان نتیجه خوب گرفتن در تک بازی‌های حیثیتی مثل دربی لالیگایی است. به نظر می‌آید تیم دیگو سیمئونه نیاز دارد تا امتیاز بازی‌های مهم را بگیرد و بین ۴ تیم بالای جدول بماند تا دستکم فصل بعد هم در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. بیش از یک دهه ال‌چولو اینجاست و شاید اگر تیمش بیش از پیش سقوط کند، پایان راه او و روخی‌بلانکوس باشد. در هر صورت مدیران باشگاه نمی‌خواهند این فصل ناامیدکننده تکرار شود.

آخرین جدال

یک ماه قبل در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی اسپانیا، رئال‌مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۳-۱ از سد اتلتیکومادرید گذشت و همشهری‌اش را حذف کرد. وقت معمول با گل‌های رودریگو برای رئال و موراتا برای اتلتیکو با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، اما گل‌های بنزما و وینیسیوس در وقت‌های اضافه حکم به صعود کهکشانی‌ها داد.

آمار بازی

۲۳۱) دربی مادرید تا امروز ۲۳۱ مرتبه برگزار شده که اولین آن‌ها سال ۱۹۰۶ بود. در این نبرد، رئالی‌ها ۱۱۵ برد و اتلتیکو ۵۷ برد داشته‌اند و ۵۹ بازی هم مساوی شده است.

۱۷۱) در ۱۷۱ نبرد دو تیم در لیگ، ۹۱ بازی را رئال برده و ۴۰ بازی را اتلتیکو. ۴۰ بازی بین این دو تیم هم با تساوی خاتمه یافته است.

۱) در ۱۴ دربی اخیر دو تیم در لالیگا، اتلتیکو فقط یک برد داشته که فصل قبل بود. ۶ بازی را رئالی‌ها برده‌اند و ۷ بازی هم مساوی شده است.

۷) اتلتیکومادرید آخرین مرتبه ۲۷ فوریه ۲۰۱۶ یعنی ۲ روز کمتر از ۷ سال پیش در سانتیاگو برنابئو پیروز شده است.

۳) رئال‌مادرید ۳ فصل پیاپی در خانه موفق شده دربی مادرید را ببرد. آخرین مرتبه فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ در خانه‌شان همشهری را نبردند.

۱۰) شاگردان کارلو آنچلوتی این فصل در خانه شکست نخورده‌اند. در ۱۰ بازی ۷ برد و ۳ تساوی داشته‌اند. رئال در کوپادل‌ری و لیگ قهرمانان اروپا هم همه بازی‌هایش در سانتیاگو برنابئو را برده است.

۱) وضعیت دفاعی تیم دیگو سیمئونه بهتر شده و در ۵ بازی آخرشان در لالیگا فقط یک گل دریافت کرده‌اند.

۲۲) کریستیانو رونالدو برترین گلزن تاریخ دربی مادرید است. فوق‌ستاره پرتغالی موفق شده ۲۲ گل با پیراهن رئال به اتلتیکو بزند.

مصدومان و محرومان

داوید آلابا، فرلان مندی، رودریگو و ماریانو دیاس مصدومان رئال‌مادرید برای دربی هستند. رودریگو دی‌پائول و سرخیو رگیلون هم آسیب‌دیده‌های اتلتیکومادرید هستند که به دربی نخواهند رسید.

ترکیب احتمالی دو تیم

رئال‌مادرید: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، رودیگر، ناچو، کاماوینگا، شوامنی، کروس، والورده، وینیسیوس و بنزما

اتلتیکومادرید: اوبلاک، مولینا، ساویچ، اِرموسو، رینیلدو، یورننته، باریوس، کوکه، کاراسکو، گریزمن و موراتا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها