|

پیشکسوت پرسپولیس ستاره کلیدی تیم یحیی را معرفی کرد!

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد، برنامه گل‌محمدی برای بازی با سپاهان جواب داده و تیم او در هفته‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد برزگر درباره برتری 4 بر 2 شاگردان یحیی گل‌محمدی در خانه سپاهان و صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: اینکه بازی در اصفهان و خانه حریف بود و پرسپولیس این مسابقه حساس را برد، اتفاق خیلی خوبی بود. این بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و هواداران دو تیم دنبال پیروزی تیم‌شان هستند. خدا را شکر این پرسپولیس بود که سپاهان را شکست داد و صعود کرد. من به کادر فنی پرسپولیس، بازیکنان و هواداران پرشور تیم تبریک می‌ گویم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وی با یادآوری اینکه سپاهان در سال‌های گذشته رقیبی جدی برای پرسپولیس بوده است، خاطر نشان کرد:

هواداران سپاهان در فضای مجازی خیلی به این مسابقه پرداخته بودند و پرسپولیس را تخریب می‌کردند. از اینکه پرسپولیس توانست این تیم را شکست بدهد به شخصه خیلی خوشحال شدم. تاکتیک یحیی در این بازی نتیجه داد. پرسپولیس همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بهترین تیم ایران است. پرسپولیس جزو تیم‌های خوب آسیاست.

بازیکن سابق قرمزپوشان درباره اینکه یکی از گل‌های پرسپولیس در مصاف با سپاهان را سیامک نعمتی به ثمر رساند که در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفته بود، خاطرنشان کرد:

به نظر من، همین مسئله یک انگیزه شد که بتواند خودش را به کادر فنی ثابت کند. برخی بازیکنان وقتی در شرایط سخت قرار می‌گیرند، سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و برای نعمتی هم چنین اتفاقی افتاد

برزگر این پیروزی را عاملی مؤثر در بازگشت دوباره پرسپولیس به جمع مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر دانست و گفت:

ما بعد از این شاهد روزهای بهتری از تیم خواهیم بود. این بازی از نظر روحی و انگیزشی برای پرسپولیس خیلی اهمیت داشت. از نظر من، بردن سپاهان کامبکی برای قهرمانی در لیگ بود. پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد و تیم خوبی است، اما در هفته‌های اخیر از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشت. بردن سپاهان بار دیگر شرایط خوب را به تیم بازخواهد گرداند.

وی با اشاره به عملکرد علیرضا بیرانوند در این مسابقه ادامه داد:

خط دروازه نقطه اتکای تیم است. بیرانوند باید خودش را در همین فرم حفظ کند.

برزگر همچنین راجع به عملکرد خوب بازیکنانی چون فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و... در تیم مقابل، گفت:

اینکه این نفرات از پرسپولیس جدا شدند، جزو مسائل درون تیمی است، هرچند از خوب بودن آنها هم نمی‌شود به سادگی گذشت. آنها در سطح اول و حرفه‌ای کار می‌کنند و تجربه بازی در خارج از کشور را هم دارند، اما به نظر من مهره‌های جایگزین این نفرات در پرسپولیس بهتر هستند.

این مربی فوتبال در خاتمه تاکید کرد:

نتیجه بازی با سپاهان خیلی اهمیت داشت. تیم از نظر روحی و روانی به بازی‌ها برگشت و به نظر من هم قهرمان لیگ برتر می‌شود و هم می‌تواند با قهرمانی جام حذفی، امسال دَبِل کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی