|

چرا سرمربی چلسی تهدید به مرگ شد؟!

سرمربی چلسی می‌گوید سلامت روانی او بعد از آنکه او و خانواده‌اش مورد آزار و اذیت ناشناس قرار گرفتند، آسیب دیده است.

لینک کوتاه کپی شد

آبی‌های لندنی از 14 بازی گذشته خود در تمامی رقابت‌ها تنها دو برد کسب کرده‌اند و شنبه گذشته مقابل ساوتهمپتون، شکست خوردند. چلسی می گوید حمایت کامل خود را از پاتر و خانواده اش ارائه می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ پاتر می‌گوید: «ایمیل‌های نه چندان جالبی دریافت کرده‌ام که می‌خواهند من بمیرم! بدیهی است که دریافت آن خوشایند نیست."

سرمربی سابق برایتون گفت که ایمیل‌های ناشناس به خانواده او نیز اشاره کرده است.

تحت هدایت پاتر، که در سپتامبر پس از اخراج توماس توخل به این سمت منصوب شد، چلسی از 25 بازی خود تنها 9 پیروزی کسب کرده است.

پاتر افزود: "شما می‌توانید از خانواده‌ام بپرسید که زندگی برای من و آن‌ها چگونه بوده است. اصلاً خوشایند نبود. اگر سر کار بروید و کسی به شما فحش بدهد، خوشایند نخواهد بود. شما می‌توانید به دو طریق به آن پاسخ دهید. می‌توانم بگویم برایم مهم نیست، اما می‌دانید که دروغ می‌گویم. همه اهمیت می‌دهند که مردم چه فکری می‌کنند، زیرا ما  در ارتباط اجتماعی هستیم."

چلسی می‌گوید که به پاتر و خانواده‌اش هر حمایتی را که نیاز دارند ارائه می‌کند، اما این یک موضوع شخصی است.

آبی‌ها در حال حاضر با 11 امتیاز کمتر از جایگاه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در رده دهم لیگ قرار دارند.

پاتر قبل از بازی یکشنبه لیگ برتر مقابل تاتنهام گفت: با نتایجی که وجود دارد، انتقاد را می‌پذیرم. به این معنی نیست که آسان است. زندگی خانوادگی شما آسیب می‌بیند، سلامت روانی شما آسیب می‌بیند، همچنین شخصیت شما – سخت است."

پاتر تصدیق کرد که طرفداران «حق عصبانی شدن» پس‌از نتایج اخیر را دارند، اما او گفت که با این سوء استفاده به شدت مخالف است.

او گفت: "زندگی برای بسیاری از مردم سخت است. از من می‌پرسی سخت است، می‌گویم بله سخت است. رنج می‌کشی. ناراحت می‌شوی. وقتی در خلوت هستید، احساسات واقعی را با خانواده خود نشان می‌دهید. اما روزگار سخت است. ما در حال گذر از یک بحران انرژی، بحران هزینه زندگی هستیم. مردم هر هفته در حال اعتصاب هستند. هیچکس نمی‌خواهد در مورد مربی قدیمی بیچاره لیگ برتری بشنود."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها