|

بازیکنان پرسپولیس پیش‌بینی استقلالی‌ها را خراب کردند!

بازیکنان استقلال پس از برد رقیب سنتی‌شان برابر سپاهان واکنش عجیبی نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال با نتیجه 4 بر 2 شکست بخورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صد آنلاین؛ اگر چه به لحاظ فوتبالی هر نتیجه‌ای می‌تواند رقم بخورد ولی از آنجایی که سپاهان آمادگی بهتری داشت و پرسپولیس هفته گذشته آن برابر هوادار تهران در لیگ برتر شکست خورده بود خیلی‌ها حکم به برتری زردپوشان اصفهانی داده بودند. 

پس از پایان بازی، زمانی که استقلال متوجه این نتیجه شد، بازیکنانش واکنش عجیبی نشان دادند. آنها در محل تمرین با وجود شکست سپاهان اعتقاد داشتند در بازی برگشت این دو تیم در ورزشگاه آزادی، سپاهان می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد. دلیل استقلالی‌ها این بود که سپاهان بیشتر تمرکزش برای قهرمانی لیگ است و اگر در جام حذفی شکست خوردند دلیلش این بود که خودشان را از پیش برنده می‌دانستند. این تجربه از دیدگاه استقلالی‌ها باعث می‌شود که سپاهان با تمرکز بهتری مقابل پرسپولیس در لیگ برتر بازی کند.

استقلال که خوب می‌داند نتیجه این بازی تنها در صورت رقم خوردن یک چیز به سود آنها خواهد بود. اگر استقلال بتواند به روند پیروزی‌هایش ادامه دهد تساوی پرسپولیس و سپاهان در لیگ می‌تواند آنها را به قهرمانی بیشتر امیدوار کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها