|

ساپینتو اجازه جدایی به بازیکن جوان استقلال را نداد

امید حامدی فر در این فصل از لیگ برتر در تیم استقلال شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

امید حامدی‌فر یکی از بازیکنانی است که تابستان امسال از صنعت نفت به استقلال پیوست اما تا پایان نیم فصل نتوانست برای آبی پوشان به میدان برود. سرانجام در دیدار هفته اول از دور برگشت بود که ساپینتو به این بازیکن اعتماد کرد و او را در دیدار برابر سپاهان به زمین مسابقه فرستاد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مستقل آنلاین؛ عملکرد حامدی فر در این مسابقه مورد قبول هواداران و کادرفنی قرار گرفت و او در بازی‌های بعدی نیز برای تیمش به میدان رفت. این بازیکن از انگیزه هایش برای ادامه فصل می‌گوید.

* به دنبال قهرمانی در حذفی هستیم 

خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و با احتساب این بازی جام حذفی، پنج دیدار متوالی را با برد به پایان رساندیم، امیدوارم بتوانیم به این روند ادامه دهیم‌. هدف ما قهرمانی در لیگ و جام حذفی است. حضور در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی اتفاق خوشایندی است، اما ما به دنبال کسب عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها هستیم.

* فرقی ندارد با پرسپولیس دیدار کنیم یا تیم دیگری

شاید در مرحله بعدی به مصاف پرسپولیس برویم. این رویارویی‌ برای هواداران و بازیکنان همیشه جذاب است. اما ذهنیت برنده و قهرمانی در تیم جا افتاده و به همین خاطر تفا‌وتی ندارد که در مرحله بعدی با چه تیمی رو در رو شویم. ما با تمام وجود تمرین می‌کنیم تا هر حریفی را شکست دهیم.

 

* پتانسیل بالایی داریم و می توانیم قهرمان شویم

اتفاقات فوتبالی غیرقابل پیش‌بینی است اما تیم ما پتانسیل بالایی دارد، من اولین فصل حضورم را در استقلال تجربه می‌کنم. مجموعه مدیریتی باشگاه، کادرفنی و بازیکنان برای خوشحالی هواداران متحد هستند. واقعا پتانسیل تیم ما خیلی بالا است و در روند رو به پیشرفتی قرار داریم. در مجموع معتقدم که می‌توانیم این سه امتیاز اختلاف را جبران کنیم و در پایان فصل قهرمان شویم.

* فکر می کردم از نظر روحی تضعیف شدم 

 

من در نیم فصل اول  تمرینات بسیار خوبی پشت سر گذاشتم و کاملا آماده بودم، اما به‌ دلیل ترافیک در پست تخصصی‌ام و بنا بر تشخیص سرمربی، نتوانستم به میدان بروم. آقای ساپینتو چند بار در نشست خبری خود گفت که حامدی فر بازیکن با کیفیتی‌ است و آمادگی بدنی بالایی دارد. در آن مقطع از نظر روحی تضعیف شدم و فکر می‌کردم دیگر نمی‌توانم مثل گذشته بازی کنم، اما در نیم فصل دوم شرایط کاملا تغییر کرد و تقریبا در تمام بازی‌ها به میدان رفتم‌‌‌، به نظرم توانستم از فرصتی که به من داده شده خیلی خوب استفاده کنم. امیدوارم در ادامه فصل هم عملکرد خوبی داشته باشم و اعتماد به نفس فصل گذشته را بار دیگر به دست بیاورم و بتوانم برای استقلال مثمرثمر باشم.

* ساپینتو به من اعتماد کرد و از عملکردم راضی است

خوشبختانه تیم در روند خوبی قرار گرفته است، معمولا مربیان ترکیب تیم برنده را تغییر نمی‌دهند اما آقای ساپینتو با وجود ترافیک در پست هافبک تدافعی، به من اعتماد کردند و خدا را شکر بعد از پایان هر بازی از عملکردم راضی بودند. حتی هواداران هم با پیام‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی من را مورد تشویق خود قرار دادند. امیدوارم بتوانم آمادگی خودم را حفظ کنم.

* 10 روز منتظر ماندم تا ساپینتو من را تأیید کند 

من با نظر مدیریت سابق استقلال به این تیم ملحق شدم، به نظر خودم این کار کاملا اشتباه بود، به همین خاطر حدود ۱۰ روز  منتظر تایید آقای ساپینتو ماندم تا با تایید ایشان قراردادم را رسمی کنم، در واقع دوست نداشتم بدون تایید سرمربی، به تیم اضافه شوم. آقای ساپینتو در نیم فصل اول هم در تمرینات به من توصیه می‌کردند که همین روند را حفظ کنم تا در ادامه فصل شرایط بهتر شود.

* ساپینتو با جدایی من مخالفت کرد

در هفته‌های پایان نیم فصل اول، با آقای ساپینتو صحبت کردم و به ایشان گفتم که تجربه حضور در استقلال باعث افتخار من است اما اگر از لحاظ فنی مورد تایید نیستم، می‌توانم به صورت قرضی، به تیم دیگری منتقل شوم تا بتوانم بازی کنم. ایشان با این در خواست موافقت نکردند و من از این بابت خوشحالم چرا که در ادامه فصل اتفاقات خوبی رخ داد و در حال حاضر از شرایطم رضایت دارم.

* تخصص من هافبک دفاعی است 

تیم ما با سیستم ۳-۳-۴ بازی می‌کند. در این آرایش یک بازیکن شماره ۶ در ترکیب داریم و دو شماره ۸ که کمی جلوتر بازی  می‌کنند. من در یک خط عقب تر و در پست دفاع میانی هم بازی کردم، مشکلی از این بابت وجود ندارد. اما پست تخصصی‌ام هافبک دفاعی یا همان مهره شماره ۶ است.

* اجازه ندهید آرزوی جوان ها بر باد برود 

صنعت‌ نفت به نوعی خانه من است، من افتخار حضور در این تیم را داشتم اما سوا از این موضوع به عنوان یک خوزستانی‌ عرق خاصی نسبت به نفت آبادان دارم. تمام شهرهای خوزستان جزو مناطق محروم محسوب می‌شوند که تنها دلخوشی مردمش‌ فوتبال است. آبادان هم از این قاعده مستثنی نیست، هدف اکثر کودکان و جوانان خوزستانی این است که در فوتبال پیشرفت کنند. واقعا نمی‌دانم مسئولین استان چرا هیچ کمکی به این تیم‌ها نمی‌کنند. با سقوط دو تیم نفتی خوزستان، آرزوی بسیاری از جوانان بر باد خواهد رفت.

* صنعت نفت سزاوار توجه بیشتری است

صنعت نفت تیم بسیار قابل احترامی است و همه می‌دانند که مردم آبادان تا چه اندازه خونگرم و فوتبال‌دوست هستند، واقعا این تیم سزاوار توجه بیشتری است‌. از من صمیم قلب به خاطر وضعیت فعلی صنعت نفت ناراحتم و امیدوارم در ادامه فصل، نتایج بهتری کسب کنند. از مسئولین استانی و نفتی و هر شخصی که می‌تواند کمک کند، خواهش می‌کنم به داد صنعت نفت آبادان برسند تا این تیم در لیگ برتر بماند.

* عاشق کریس رونالدوم ام 

حامدی‌فر در پاسخ به این سوال که الگوی فوتبالی‌اش چه کسی است، افزود: واقعا به این موضوع فکر نکردم اما از دوران کودکی عاشق کریستیانو رونالدو بودم و همچنان هم این ستاره پرتغالی را دوست دارم، او به عنوان یک فوتبالیست بزرگ برای من قابل احترام است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها