|

ستاره پرسپولیس، مرد بازی های بزرگ!

مدافع پرسپولیس با زدن 2 گل مقابل سپاهان نشان داد که مرد بازیهای بزرگ است.

لینک کوتاه کپی شد

آنهایی که فوتبال را جدی‌تر تعقیب می‌کنند، خوب می‌دانند ایستادن پشت ضربه پنالتی در جو ورزشگاه نقش جهان آن هم در دو مقطع تا چه اندازه سخت و دشوار بوده و چه ظرفیت روحی و روانی بالایی را طلب می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ کاری که گئورگی گولسیانی به راحتی انجام داد و با گل کردن پنالتی‌های سرنوشت ساز بازی، نقش انکارناپذیری در پیروزی شیرین پرسپولیس داشت. به ویژه پنالتی اول که اگر تبدیل به گل نمی‌شد قطعا با توجه به افت روحی سرخ پوشان می‌توانست سرنوشت دیگری را برای بازی رقم بزند.

گولسیانی که بی‌شک یکی از ارکان موفقیت خط دفاعی پرسپولیس تا به این جای کار در لیگ بیست‌ودوم بوده و در ۲۱ بازی لیگ، بار اصلی خط دفاعی را به دوش کشیده، در بازی با سپاهان ثابت کرد چه نقش ویژه‌ای در نجات شاگردان یحیی گل‌محمدی از شکست در رویارویی با آبی‌پوشان پایتخت و پیروزی ارزشمند پرسپولیس در دیدار حذفی مقابل سپاهان داشته است.

مرور بازی‌های این فصل نشان می‌دهد گولسیانی تا به این جای کار بی‌تردید عصای دست یحیی گل‌محمدی در بازی‌های بزرگ و حساسی است. مدافعی که یک تنه در دربی رفت دو بار دروازه استقلال را باز کرد و روز چهارشنبه نیز با دو بار گلزنی حالا خودش را به عنوان بهترین گلزن فصل پرسپولیس تا به این جای کار معرفی کرده است.

۳ بار گلزنی در لیگ و ۳ بار گلزنی در جام حذفی باعث شده تا این مدافع گرجی در حال حاضر بهترین گلزن پرسپولیس در مجموع رقابت‌های لیگ و جام حذفی باشد. آن هم در شرایطی که در دفاع نیز مهره ارزشمندی است و به همراه مرتضی پورعلی گنجی زوج موفقی را در مرکز خط دفاعی تشکیل داده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها