|

اعتراض پیشکسوت پرسپولیس به مصدومیت های دیاباته!

ناصر محمدخانی گفت: نمی دانم به خاطر سن و سال است یا چیز دیگری اما مصدومیت های دیاباته بیش از اندازه استاندارد است.

لینک کوتاه کپی شد

پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی و صعود به جمع ۸ تیم پایانی رقابت های جام حذفی، باعث خوشحالی هواداران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس شده است. یکی از این پیشکسوتان ناصرمحمدخانی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ ستاره گریزپای خط حمله پرسپولیس در دهه ۶۰ در رابطه با این بازی حساس حذفی می گوید: باور کنید بعد از مدت ها از پای تلویزیون تکان نخوردم و ۱۲۰ دقیقه یک فوتبال واقعی دیدم. انصافا اسم این بازی را می شد ال کلاسیکو گذاشت چرا که همه چیز داشت. ۶ گل در پی داشت و همه کسانی که در استادیوم یا از طریق گیرنده های تلوزیونی آن را تماشا کردند لذت بردند. باید به سرمربیان و بازیکنان هر دو تیم هم تبریک گفت که هرگز به دفاع و ضد فوتبال فکر نکردند و با ارائه یک نمایش عالی ثابت کردند در رقالت های حساس هم می شود فوتبال زیبا بازی کرد.

او ادامه می دهد: به شخصه از دیدن بازی شاگردان یحیی کیف کردم و به اطرافیانم هم گفتم که بنازم به این پرسپولیس! همه بچه ها در این دیدار از جان مایه گذاشتند، دویدند، جنگیدند و یک پیروزی شیرین را از دهان شیر بیرون کشیدند. بردن سپاهان در اصفهان و ورزشگاه نقش جهان اصلا کار آسانی نیست. این را همه فوتبالی ها می دانند و یحیی گل محمدی و شاگردانش گُل کاشتند. خود من بعد از بدشانسی های اخیر و به ویژه شکست مقابل تیم هوادار شاید انتظار چنین نمایشی از پرسپولیس نداشتم اما بروبچه های این تیم من را سورپرایز کردند. تیم سپاهان هم مهره های زیادی داشت و در خانه اش خوب بازی کرد اما تیم پرسپولیس به اعتقاد من شایسته تر بود و مزد زحماتش را هم گرفت.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان خط حمله این تیم مقابل سپاهان نیز عنوان می کند: محمد عمری یک مهاجم تخصصی نیست. او یک هافبک و وینگر است تا مهاجم مکمل اما از آنجایی که تکنیک خوبی دارد می تواند در خط حمله هم بازی کند. عمری خیلی با استعداد است و با اعتماد به نفس بالا بازی می کند و در این دیدار هم با تیزهوشی یک پنالتی گرفت تا گل اول بازی زده شده و تیم پرسپولیس با شرایط بهتری ادامه دهد. عیسی آل کثیر هم نشان داد گلزن بازی های بزرگ است. سانتر مرتضی پورعلی گنجی در شرایط سختی ارسال شد و واقعا خوب بود اما نباید از جایگیری و چرخش سر آل کثیر هم گذشت. عیسی با این گل نشان داد در مسیر بازگشت به روزهای خوبش است و اگر آماده باشد بهترین فروارد پرسپولیس خواهد بود.

از دیدن بازی تیم یحیی کیف کردم، بنازم به این پرسپولیس/  بعد از مدت ها از پای تلویزیون تکان نخوردم/ محمد عمری یک مهاجم تخصصی نیست

ناصرمحمدخانی در ادامه ضمن اشاره به مصدومیت شیخ دیاباته خاطرنشان می کند: نمی دانم به خاطر سن و سال است یا چیز دیگری اما مصدومیت های شیخ دیاباته بیش از اندازه استاندارد است. او همین که گل می زند بلافاصله مصدوم می شود و چند هفته ای قادر به همراهی تیم نمی شود. در مورد لئاندرو پریرا هنوز قضاوت سخت است و با یک بازی نمی توان زیاد در موردش حرف زد. به نظر می رسد بیشتر یک مهاجم قدرتی و دونده باشد تا تکنیکی و سرعتی و حتی گلزن! باید دید یحیی با چه تفکراتی او را خریده و امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، نمایش های خوبی از این مهاجم برزیلی ببینیم.

از مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص دربی احتمالی در جام حذفی می پرسیم که می گوید: چه اشکالی دارد؟ پرسپولیس و استقلال مثل رئال مادرید و بارسلونا در ایران هستند و هر چه قدر بیشتر با هم بازی کنند تماشاگران بیشتر لذت می برند. این دو تیم می توانند تا فینال بالا بیایند و بعد با هم بازی کنند اما جام حذفی بر اساس قرعه کشی است و ممکن است در مرحله بعدی به یکدیگر بخورند. هر احتمالی وجود دارد اما تیمی که می خواهد قهرمان جام حذفی شود باید همه را ببرد. در جام حذفی چیزی به اسم نایب قهرمان هم مفهومی ندارد و انشالله پرسپولیس بتواند در این رقابت ها هم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

ناصرمحمدخانی در پایان در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نیز می گوید: پرسپولیس، سپاهان اصفهان و استقلال به نظر من شانس های اصلی قهرمانی هستند. پرسپولیس حالا با این برد روحیه بخش مقابل سپاهان، می تواند در لیگ برتر هم اوج گرفته و نمایش بهتری ارائه دهد. یحیی و شاگردانش به این پیروزی نیاز داشتند و امیدوارم به آن برسند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها