|

بازگشت شاعر فوتبال به مستطیل سبز!

رونالدینیو قراردادی با کینگز لیگ امضا کرد و روز یکشنبه بعد از سالها بار دیگر به میدان می رود.

لینک کوتاه کپی شد

«اگر می‌خواهید، من بازی می‌کنم». این جمله رونالدینیو در گفت‌وگو با جرارد پیکه و ایبای لیانوس است. تاریخ کینگز لیگ نوشته می‌شود و حتی تاریخ جدیدی در دنیای فوتبال در حال شکل‌گیری است. رونالدینیو بخشی از تیم لیانوس در بازی روز یکشنبه خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ بعد از تمام هیاهوها، سرانجام به طور رسمی تایید شد که دوازدهمین بازیکن ایبای کیست. ایبای گفت: «او فردی بسیار پرمشغله است اما از آمدن به اینجا خوشحال است. او حتی یکی از قرارهایش را کنسل کرد تا بیاید و این ویدئو را با ما ضبط کند.»

این اتفاق نام رونالدینیو را دوباره بر سر زبان‌ها انداخته است. او زمانی یکی از بهترین‌های جهان بود و توپ طلای ۲۰۰۶ را با بارسلونا به دست آورد، سپس با جنجال‌های متعددی مانند زندانی شدن به دلیل استفاده از پاسپورت جعلی روبرو شد و حالا با حضور در کینگز لیگ دوباره غوغا به پا کرده است. به همین دلیل، ما قصد داریم به برخی از جنجالی‌ترین لحظات و مشهورترین مهمانی‌های او در دوران فوتبالی‌اش نگاه کنیم.

جنجال‌های رونالدینیو

او در سال ۲۰۰۷ به همراه با روبینیو در برزیل یک جشن بزرگ با اعضای تیم ملی برپا کرد. مهمانی از پنجشنبه تا جمعه به طول انجامید و ویدئوهای جنجالی از آن ۲۴ ساعت وحشیانه و مهمان‌های افسارگسیخته پخش شد.

به گفته وزارت کشور، دادستان پاراگوئه در سال ۲۰۲۰ دستور بازداشت رونالدینیو گائوچو را به دلیل ورود با اسناد قلابی به آسونسیون، صادر کرد. او از پاسپورت جعلی استفاده کرد اما آزاد شد، هرچند پرونده با دستگیری دو زن به پایان رسید.

علاوه بر این، گفته می‌شود که در مدت زمانی که برای فلامنگو بازی می‌کرد، تونلی مستقیماً خانه‌اش را به یکی از شناخته‌شده‌ترین کلوپ‌های شبانه برزیل متصل می‌کرد. اوپیوم و پاچا کلوپ‌های مورد علاقه او در بارسلونا بودند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها