|

رئال مادرید 1-1 اتلتیکو مادرید؛ به سود بارسلونا

رئال در دیداری جذاب برابر اتلتیکو با تساوی 1-1 متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

در شبی که اتلتیکو مادرید با اخراج آنخل کوره‌آ ۱۰ نفره شده بود، این شاگردان دیه‌گو سیمئونه بودند که ابتدا با گل خوسه خیمنز پیش افتادند، اما ضربه سر آلوارو رودریگس جوان به رئال کمک کرد تا از این دیدار خانگی به یک امتیاز برسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 9 بود که شوت محکم مارکو آسنسیو از پشت محوطه جریمه، می‌توانست به گل اول بازی منجر شود، اما یان اوبلاک به هر شکل ممکن توپ را برگشت داد.

دو دقیقه بعد روی پاس ادر میلیتائو، این کریم بنزما بود که صاحب موقعیت شد، اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه اتلتیکو پیدا نکرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و بازی درگیرانه دو تیم در میانه زمین باعث شد موقعیت‌های چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشود.

رئال مادرید

بازی با همین روند ادامه داشت و در نهایت نیمه اول بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم رئالی‌ها بهتر آغاز کردند و در دقیقه 51 بود که فرار زیبای وینیسیوس و ارسال او به دهانه دروازه، یک موقعیت خوب برای بنزما ایجاد کرد، اما ستاره فرانسوی رئال نتوانست از این فرصت هم استفاده کند.

در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 62 بود که آنتوان گریزمان از پشت محوطه جریمه، شانس خود را برای باز کردن دروازه رئال امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه تیبو کورتوا به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد، آنخل کوره‌آ که توسط آنتونی رودیگر یارگیری شده بود، با آرنج ضربه‌ای به او زد که داور آن را با کارت قرمز جریمه کرد تا اتلتیکو مادرید 10نفره شود.

رئالی‌ها از این فرصت استفاده کردند و پیش کشیدند، اما در عین غافلگیری این اتلتیکو بود که در دقیقه 78 به گل اول بازی رسید. روی ضربه آزاد گریزمان بود که خیمنز بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و توپ را به گوشه دروازه کورتوا فرستاد.

رئال مادرید

رئالی‌ها که همه چیز را از دست رفته می‌دیدند، پیش کشیدند و در دقیقه 85، روی پاس عالی مودریچ، ادوارد کاماوینگا صاحب موقعیت شد اما ضربه او را اوبلاک به هر ترتیب ممکن به کرنر فرستاد.

روی همین ضربه کرنر بود که رئال به گل تساوی رسید. روی ارسال مودریچ، آلوارو رودریگس بالاتر از همه ضربه سر را زد و توپ دور از دستان اوبلاک درون دروازه اتلتیکو جای گرفت.

در دقایق باقی‌مانده، این رئالی‌ها بودند که برای زدن گل برتری تلاش بیشتری کردند، اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

با این نتیجه، رئال 52 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر از بارسا، همچنان 7 امتیاز از این تیم عقب باشد. اتلتیکو هم با 42 امتیاز، پشت سر رئال سوسیداد در رتبه چهارم جای دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها