|

چرا قلعه نویی پیشنهاد تیم ملی را رد کرد؟!

امیر قلعه نویی با انتشار یک استوری از هدایت تیم ملی انصراف داد.

لینک کوتاه کپی شد

امیر قلعه نویی با گفته امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال یکی از ۷ گزینه هدایت تیم ملی بود اما امروز با انتشار یک استوری از هدایت تیم ملی انصراف داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ او در حالی تصمیم خود را رسمی کرد که گزینه رسمی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی بود و در بین گزینه‌های داخلی شانس زیادی برای هدایت تیم ملی داشت.

چرا امیر قلعه نویی از هدایت تیم ملی انصراف داد؟

انصراف او از هدایت تیم ملی به استوری امروز مربوط نمی‌شود. او روزهای قبل زمانی که یکی از مدیران فدراسیون فوتبال با وی صحبت می‌کرد، گفت اینروزها تمایلی به حضور در راس کادر فنی تیم ملی ندارد، چون به خاطر مشکلات اقتصادی فوتبال از اولویت مردم خارج شده است و دیگر حس و حالی که در گذشته به تیم ملی داشته اند، ندارند و یکی از دلایل ناکامی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ هم همین بوده است و انرژی مثبت مردم پشت تیم ملی نبود!

او حتی در گفتگو با برخی از دوستان خود و حتی مربیان گفت فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی با وی مذاکره کرده است اما در این برهه از زمان اصلا رغبتی برای حضور در راس کادر فنی تیم ملی ندارد.

قلعه نویی امروز با انتشار یک استوری خداحافظی اش را از تیم ملی رسمی کرد. ناگفته نماند قراردادن نام امیر قلعه نویی در بین مربیانی که در آستانه اخراج بودند و یا در سال‌های اخیر تیم نداشتند، ناراحتی این مربی را به همراه داشت. به همین خاطر در استوری که منتشر کرد اسم چند مربی را هم آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها