|

یحیی هم گزینه تیم ملی شد؟

به نظر می رسد یحیی گل محدی هم به گزینه فدراسیون برای هدایت تیم ملی تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

فدراسیون فوتبال اسامی ۷ گزینه ایرانی را برای هدایت تیم ملی ایران اعلام کرد که یکی از این گزینه‌ها مهدی تارتار بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ تارتار که گفته شده بود برای جام ملتهای آسیا از او برنامه خواسته شده است حسابی از این ماجرا خوشحال بود و حتی صفحه رسمی باشگاه ذوب‌آهن هم با انتشار پستی ابتدا این خبر را تایید کرد.

امیر قلعه‌نویی که به صورت رسمی از او نام برده شده بود از سرمربیگری تیم ملی انصراف داد و البته ساکت الهامی که نامش فقط مطرح شده بود و هیچ منبع رسمی نام او را تایید نکرده بود، پیشدستی کرد و گفت که نمی‌خواهد سرمربی تیم ملی شود! 

البته در این میان حسین فرکی فقط برنامه‌اش را تقدیم فدراسیون فوتبال کرده است. خودش هم می‌داند که او هم هیچ شانسی ندارد اما در هر حال این احتمال وجود دارد که فرکی به عنوان عضو جدید کمیته فنی فدراسیون فوتبال و یا حتی مشاور رسمی فدراسیون فوتبال در حوزه تیم ملی پست بگیرد.

همه اتفاقها نشان می‌دهد که گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران به احتمال زیاد خارجی است اما ...

جالب آن که مهدی تارتار با گلایه از عدم حضور نام یحیی گل‌محمدی و علی دایی در پیام اینستاگرامی‌اش توضیح داد: «برای من، حضور در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی کشورم مایه مباهات است و از این بابت بسیار خوشحالم. این برای من که از کودکی همراه و هوادار تیم ملی بودم، باعث افتخار است، اما برایم جای سؤال و تعجب دارد که چرا در بین گزینه‌ها نام دو چهره مهم مربیگری فوتبال ایران، علی دایی و یحیی گل‌محمدی، قرار ندارد؟ بی‌تردید حضور آن‌ها می‌توانست به سود فوتبال ایران باشد و ای کاش می‌شد در این مقطع حساس از تجربه این دو مربی عزیز و باتجربه استفاده نمود».

سرمربی ذوب‌آهن نسبت به انصراف امیر قلعه‌نویی هم واکنش نشان داد و گفت: «ضمن خسته نباشید به دوست و همکارم یحیی گل‌محمدی برای تلاش‌هایش در پرسپولیس، امیدوارم علی دایی عزیز و دوست‌داشتنی نیز هرچه زودتر به صحنه فوتبال ایران بازگردد، همچنین از امیر خان قلعه‌نویی تقاضا دارم در صورت امکان از هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان کناره‌گیری نکنند».

همچنین امیر قلعه‌نویی نیز به خالی بودن جای یحیی گل‌محمدی در بین گزینه‌های ایرانی اشاره کرده است. حالا شایعات جدید حکایت از آن دارد که شاید یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به جای مهدی تارتار که انصراف داده به لیست گزینه‌های ایرانی برای هدایت تیم ملی اضافه شود هرچند باز تکرار می‌کنیم شانس سرمربی خارجی برای نشستن روی صندلی تیم ملی ایران بیشتر از گزینه‌های داخلی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها