|

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل نفت مسجدسلیمان

پرسپولیس با روحیه بالا پس از برد شیرین برابر سپاهان، فردا از ساعت 17 به مصاف نفت مسجدسلیمان می رود.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در لیگ برتر با شکست خانگی مقابل تیم هوادار 3 امتیاز از سپاهان صدرنشین عقب افتاد اما در جام حذفی توانست الکلاسیکوی ایرانی را با ارایه فوتبالی برتر و تماشاگرپسند به سود خود کند و سپاهان را حذف کرد تا دوباره هواداران پرسپولیس به قهرمانی امیدوار شوند. این هفته سرخپوشان تهرانی مقابل تیم قعرنشین نفت مسجدسلیمان بازی دارند که به دنبال کورسویی از امید برای بقاست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ شاگردان رضا عنایتی در بازی فردا قطعا با آرایشی دفاعی به میدان خواهند آمد تا با گرفتن یک امتیاز از پرسپولیس جشن بگیرند! ورزشگاه آزادی حتی با حضور تماشاگران برای سرخپوشان خوش یمن نبوده، با این حال مقابل تیمی که با 40 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را دارد بهترین فرصت است تا  سرخپوشان گل‌های زده خود را اضافه کنند. سرخپوشان اگر مثل بازی با سپاهان با انگیزه و دونده در میدان حاضر شوند برد دور از دسترس نخواهد بود.

هرچند وضعیت این باشگاه از نظر مالی تعریف چندانی ندارد و افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس بعد از برد سپاهان هم از وضعیت باشگاه گلایه کرد در واقع این نقطه مشترک پرسپولیس و با حریف قعرنشینش است، نفت مسجدسلیمان هم شرایط مالی خیلی بدی دارد و حتی عنایتی یکبار استعفا کرد و دوباره به این تیم برگشته آن هم با وعده حل مشکلات مالی بازیکنان!

رضا عنایتی استقلالی اگرچه اول به تیم نفت مسجدسلیمان فکر می‌کند اما می‌داند با امتیازگیری از پرسپولیس بیش از گذشته محبوب هواداران آبی خواهد شد. عنایتی هم یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم استقلال بود اما در نهایت ساپینتو سکان هدایت آبی پوشان را به دست گرفت. 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، محمد عمری و عیسی آل کثیر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها