|

آرژانتینی ها احتمالا جوایز سال فیفا را درو می کنند!

امیلیانو مارتینز و مسی بر اساس آخرین شایعات شانس های اصلی جوایز مراسم د بست فیفا هستند.

لینک کوتاه کپی شد

تنها یک روز تا شروع مراسم بهترین های فیفا در سال 2022 باقی مانده و نامزدهای نهایی کسب جوایز مشخص شده اند. مثل همیشه شایعاتی در مورد برندگان احتمالی وجود دارد و جدیدترین شایعات، به مذاق آرژانتینی ها خوش می آید. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ فرانسسک آگیلار، خبرنگاری که پیروزی لیونل مسی در مراسم توپ طلای 2021 را پیش بینی کرده بود، از این بازیکن به عنوان برنده جایزه بهترین بازیکن مرد سال 2022 فیفا یاد کرده است. بر اساس ادعای آگیلار، مسی به دلیل نقش عمده در قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 فاتح جایزه می شود. با این حال مسی تنها آرژانتینی ای نیست که در جشن اهدای جوایز فیفا شرکت می کند. 

رسانه اسپانیایی abc در بخش دروازه بانان ادعایی مطرح کرده که بر اساس آن، امیلیانو مارتینز آرژانتینی به واسطه درخشش در جام جهانی، بالاتر از تیبو کورتوا و یاسین بونو فاتح جایزه بهترین دروازه بان سال 2022 از دید فیفا لقب می گیرد.

علاوه بر کاپیتان و دروازه بان تیم ملی آرژانتین، نام لیونل اسکالونی هم در جمع سرمربیان برتر و نامزدهای نهایی کسب جایزه بهترین مربی سال کنار پپ گواردیولا و آنچلوتی دیده می شود که برنده شدن او در این لحظه بعید به نظر می رسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی