|

کُری ستاره نفت برای پرسپولیسی ها

مهاجم نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که آنها در بازی برابر پرسپولیس از پیش بازنده نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

رضا دهقانی، درباره آخرین وضعیت نفت مسجدسلیمان در آستانه دیدار با پرسپولیس گفت: در این چند روز تمرینات منظمی را پشت‌ سر گذاشتیم و یک بازی دوستانه هم انجام دادیم تا آمادگی بیشتری برای بازی با پرسپولیس داشته باشیم. معمولاً مقابل پرسپولیس و استقلال همه بازیکنان انگیزه‌های خاص خودشان را دارند و ما هم در تلاش هستیم که یک فوتبال خوب را به نمایش گذاشته و از این بازی امتیاز بگیریم. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به اینکه خیلی‌ها پرسپولیس را برنده بازی مقابل هوادار می‌دانند، تصریح کرد: در قدرت فنی پرسپولیس شکی وجود ندارد و آنها در بازی با سپاهان دوباره ثابت کردند که چه تیم باکیفیتی هستند. بدون شک بازی سختی خواهیم داشت و این موضوع قابل کتمان نیست، ولی ما برابر پرسپولیس تیمی از پیش‌بازنده نیستیم. در فوتبال نتیجه هیچ مسابقه‌ای را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و ما امیدوارم که از این بازی امتیاز بگیریم.

«قبول داری نفت مسجدسلیمان شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر ندارد؟»، وی در پاسخ به این سؤال اظهار داشت: جایگاه ما و امتیازهایی که کسب کردیم نشان می‌دهد کارمان بسیار سخت است، ولی هیچ راهی نداریم جز اینکه امیدوار باشیم. همه می‌دانند نفت مسجدسلیمان چه مشکلاتی دارد و در خیلی از بازی‌ها و جلسات تمرینی تمرکز بازیکنان ما به دلیل مشکلات مالی سر جایش نبود، اما در زمین مسابقه هیچ وقت کم نگذاشتیم. این تیم نیاز به حمایت دارد و از طرفی هواداران هم باید تا آخرین لحظه از تیم‌شان حمایت کنند. ما تا آخرین توان‌مان می‌جنگیم و امیدواریم در نهایت نفت را در لیگ برتر نگه داریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی