|

بمب بعدی النصر اسطوره رئال است؟!

بعد از این که باشگاه النصر موفق شد کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد، حالا پروژه بعدی استخدام هم‌تیمی سابق او سرخیو راموس است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه النصر عربستان در حال برنامه‌ریزی برای انتقال مهم دیگری در سال ۲۰۲۳ است، برای این که به فکر استخدام سرخیو راموس از پاری‌سن‌ژرمن افتاده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تابناک؛ این طرح شامل یک پروژه بلندپروازانه برای بردن راموس کنار هم‌تیمی سابقش کریستیانو رونالدو است که در روزهای پایانی سال ۲۰۲۲ با انتقالی به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار در سال (۵۰۰ میلیون دلار برای دو و نیم فصل) به عربستان نقل مکان کرد.

با این حال، این فقط شروع جاه‌طلبی‌های النصر برای تبدیل شدن به یک قدرت در قاره آسیا بود و حالا راموس یک گزینه احتمالی است.

پس از تصمیم چند روز قبل سرخیو راموس برای بازنشستگی از فوتبال بین‌المللی، این مدافع اسپانیایی در هفته‌های آینده با یک انتخاب مهم در مورد تیم بعدی باشگاهی‌ای روبه‌رو است.

قرارداد فعلی راموس با پاری‌سن‌ژرمن ماه ژوئن به پایان می‌رسد و با وجود علاقه او به ماندن در پاریس برای یک سال دیگر، هیچ پیشرفتی در مذاکرات صورت نگرفته است.

این عدم اطمینان باعث شده النصر دوباره به مدافع کهنه‌کار پاریسی‌ها ابراز علاقه کند. نشریه «مارکا» هم در گزارش‌هایی مدعی شده که این باشگاه خاورمیانه‌ای پیش از این با نماینده سرخیو راموس تماس گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها