|

اعتراض پیشکسوت استقلال به نحوه مذاکره فدراسیون با گزینه های تیم ملی

سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا عنایتی سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا برای آقای فرشید لک آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی‌اش را به دست آورد. بازی با پرسپولیس همیشه سخت است. آن‌ها هم هواداران و هم شخصیت خوبی دارند. تلاش می‌کنیم ان‌شاءالله فردا بازی خوبی ارائه دهیم. با تمام توان و با انگیزه می‌خواهیم بازی کنیم تا به خواسته‌مان برسیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ او درباره وضعیت مالی نفت مسجدسلیمان تا قبل از این بازی عنوان کرد:

بهتر است در این رابطه بعد از بازی صحبت کنیم. بعد از بازی با صنعت نفت آبادان مسئولان ما قول دادند برای تیم کارهایی انجام دهند اما بگذارید بعد از بازی بیشتر صحبت می‌کنیم. مشکلات مالی در باشگاه وجود دارد اما جا دارد از مدیرعامل تشکر کنم که همه توانش را به کار گرفته است. درصدی هم پرداختی داشتیم اما امیدوارم مسئولان به این موضوع جدی‌تر بپردازند که دیگر مشکلی پیش نیاید.

فرصت‌سوزی‌ها برایمان گران تمام شده است

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد:

ما باید در بازی با صنعت نفت آبادان شرایط بهتری را تجربه می‌کردیم اما فرصت سوزی‌ها در چهار بازی اخیر برای ما گران تمام شد. امیدوارم قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم چون در هر بازی ممکن است فقط یکی، دو فرصت داشته باشید. امیدوارم بتوانیم با تمرکز در این بازی به میدان برویم.

او در رابطه با غایبان تیمش بیان کرد:

ما مصدومان زیادی داریم اما اسمی نمی‌بریم چون همه بازیکنانمان در یک سطح هستند و باید به تیم کمک کنند.

هر ۱۵ سرمربی لیگ‌برتر استحقاق هدایت تیم ملی را دارند

عنایتی در پایان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی گفت:

سرمربی ایرانی خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. هر ۱۵ سرمربی لیگ برتر استحقاق هدایت تیم ملی را دارند. ما مربیان باتجربه‌ای داریم که بسیار می‌توانند کمک کنند. مربیانی مثل امیر قلعه‌نویی که تجربه دارد، یحیی گل محمدی که مربی موفقی است و همچنین علی دایی که شناسنامه فوتبال ماست می‌توانند روی نیمکت تیم ملی بنشینند. هر فرد شایسته‌ای که انتخاب می‌شود، باید حمایت شود.

او در پاسخ به این سوال که از شما برای هدایت تیم ملی برنامه گرفتند؟ بیان کرد:

ما برنامه‌مان را به جای دیگری دادیم (با خنده). ان‌شاءالله برنامه‌هایمان را اجرا می‌کنیم.

شکل مذاکره فدراسیون در شان سرمربی تیم ملی نیست

سرمربی نفت مسجدسلیمان با انتقاد از روند مذاکره فدراسیون با گزینه‌های ایرانی هدایت تیم ملی اضافه کرد:

شکل مذاکرات خوب نیست چون شان تیم ملی خیلی بالاتر از این‌هاست. ابتدا باید با گزینه‌هایتان صحبت کنید چون برخی از مربیان با باشگاهشان قرارداد دارند. این‌که گزینه‌ها را روی میز بیاوریم که انصراف دهند خوب نیست. ابتدا باید هماهنگ می‌شد و بعد از آن رسانه‌ای می‌شد. این اتفاق در شان تیم ملی نیست. ابتدا باید بدانیم چه برنامه‌ای داریم و بعد آن را رسانه‌ای کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها