|

مربی پرسپولیس: از شرایط فعلی دیاباته راضی نیستیم

دستیار برزیلی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان حاضر شد.

لینک کوتاه کپی شد

اوسمار ویرا دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی در غیاب سرمربی تیم در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در مورد بازی فردا و شرایط این روزهای پرسپولیس گفت:

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ چند روز قبل یک بازی سخت داشتیم که بیش از ۱۳۰ دقیقه بازی کردیم. به همین خاطر تلاش کردیم در روزهای اخیر ریکاوری خوبی داشته باشیم و از بازیکنان محافظت کرده تا آنها به شرایط خوبی برسند. می‌دانیم که به لیگ برگشته‌ایم و سه امتیاز خیلی مهم است. امیدوارم بتوانیم فاصله‌مان را با سپاهان جبران کنیم.

مربی برزیلی پرسپولیس در خصوص مصدومیت دیاباته عنوان کرد:

 

شرایط ورزش حرفه‌ای اینطور است که این مصدومیت‌ها را شامل می‌شود. شیخ هم بازیکن مهمی برای ماست و سخت است که او را نداشته باشیم. او خیلی وقت‌ها می‌تواند در شرایط سخت به تیم کمک کند ولی ما بازیکنان دیگر‌ی داریم مانند عیسی [آل کثیر که الان آماده شده و به شرایط قبل از مصدومیتش رسیده است. هم‌چنین لئاندرو پریرا را داریم که می‌تواند به ما کمک کند.

اوسمار در مرود این که از وضعیت دیاباته راضی است یا نه نیز چنین گفت:

به هر حال این شرایطی است که پیش می‌آید. شیخ بازیکن جوانی نیست و ما به عنوان مربی سعی میکنیم از در تمرینات حمایت کنیم. شرایط دیاباته نه برای ما راضی کننده است، نه برای خود این بازیکن. اما فعلا چاره ای نیست و مجبوریم که با آن کنار بیاییم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها