|

سرانجام سکوت رئال در پرونده بارساگیت شکست!

مدیر روابط عمومی رئال مادرید در خصوص پرونده جنجالی مبالغ پرداختی بارسلونا به نگریرا نایب رییس سابق کمیته داوران اسپانیا صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید در دو هفته اخیر در مورد این پرونده سکوت کرده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ رابطه خوب فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا و شراکت آنها در پروژه سوپرلیگ باعث شد تا رئال مادرید بر خلاف 18 باشگاه دیگر لالیگا، حاضر به صدور بیانیه علیه پرونده "بارساگیت" نشود. بارسلونا به مدت هفده سال مبلغ 7 میلیون یورو را به نایب رییس سابق کمیته داوران پرداخته است. مدیران بارسا معتقدند که این مبلغ برای "مشاوره" بوده اما اکثر کارشناسان معتقد هستند که چنین مبلغی بسیار بیشتر از یک حق مشاوره ساده است و با توجه به این که بارسا سالها تلاش کرده تا این پرداختی ها را قایم کند، این مبالغ بیشتر حکم "رشوه" را دارند.

حالا بالاخره رئال مادرید مجبور به واکنش در مورد این پرونده شده است. امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال مادرید در پایان بازی این تیم و اتلتیکو وقتی با پرسش خبرنگار در مورد پرونده بارساگیت مواجه شد، جواب داد:"رئال مادرید به شرایط برقراری عدالت احترام می گذارد و حالا منتظر هستیم که تحقیقات به درستی نشان بدهند که چه اتفاقی رخ داده است."

پرز برای راه اندازی پروژه سوپرلیگ به حمایت بارسلونا نیاز دارد چرا که کاتالان ها و یوونتوس تنها شرکای باقی مانده رئال مادرید در این تورنمنت هستند و به همین خاطر است که رئال مادرید علیه بارساگیت بیانیه نداد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی